Jeg er bortskjemt!

Kleiven

Forelsket i forumet
Min fine lille snupp sov i natt fra 22- 06.30 og fikk da en flaske og sov videre til kl 10[:D] Weeeeee!Vanligvis sover hun faktisk til 8, og spiser og sover til 9, men i dag fikk vi faktisk en time ekstra[:D] Håper dette fortsetter!!

Herlig[:D]

Min sover også fra 23-23 til ca. 08[:D]

Godt å høre om flere barn som gjør det. Min sover også lenge om natta, og mye på dagen.

Nesten bekymret for at det er noe galt, siden hun ikke skirker, (ho kan gråte altså, bar gjør det veldig lite) og sover mye.

Vi må virkelig sette pris på de flinke barna våre[:D] hadde aldri regna med at jeg kom til å være så heldig <3

ORIGINAL: Siljemor88

Sier bare: NYT DET!![:D]
Og er en smule misunnelig..

Sign[:D][:D]

[/quote

Her i huset er vi ikke så heldige!!

Sign...
Her var vi oppe annenhver time i hele natt, frem til jeg ikke orket mer og sto opp kl 07.30... MEN da sovnet han og har fått to flasker siden den tid..
Kun min mamma som får han til og sove hele natten igjennom her.. Han var på overnating der på fredag, og da sov han fra 24-07...

Så deilig[:)] Glede meg til Nathaniel såve så lenge[:D]

Maya sover bra på natta(fra ca 22.30 - 05.00) første gangen,får mat og sover gjerne 3 timer til.

Men på dagen er hu lille frøken lakenskrekk og sover bare små dupper på ca halv time sånn når hu vil (og det er ikke ofte).
Når vi går tur sovner hu med en gang jeg legger hu i vogna og sover lenge etter at vi er kommet hjem.

Du er bortskjemt ja!![:D][:D] Nyt det! Her er det opp å amme med alt fra 4-2 timers mellomrom!

Her også..natta kl 22.30 og våknet kl 08,00 før han fikk litt mat i senga hos meg å sto opp kl 10.00

[:D]

Så herlig [:D][:D] Deilig med sammenhengende søvn på deg også [:)]

Her tror jeg snuppa også driver og endrer søvnvanene sine . Fra og sove alt fra 2,5- 3,5 time ca mellom amming på natta, sov hun 6 timer i strekk natt til søndag [;)]
4 timer i natt , mat og nye 4 timer [:)] Kjempegodt !

Back
Topp