Å *ÅsLe* Gift med forumet 29 Mar 2011 #1 Forhandler av sjarmtrollparty[:D] Spennende og skremmende[8D] beskjedne meg stå å pushe varer på andre[8D]
Forhandler av sjarmtrollparty[:D] Spennende og skremmende[8D] beskjedne meg stå å pushe varer på andre[8D]
N *Nikki* Guest 29 Mar 2011 #3 hehe det går fint. snakk om de tingene du selv liker og syns er ok. ikke skryt av ting du selv ikke liker,det bli gjennomskuet=) må du holde mye party,eller står du ganske så fritt? må jeg ha link=)
hehe det går fint. snakk om de tingene du selv liker og syns er ok. ikke skryt av ting du selv ikke liker,det bli gjennomskuet=) må du holde mye party,eller står du ganske så fritt? må jeg ha link=)
Å *ÅsLe* Gift med forumet 29 Mar 2011 #4 Står ganske fritt, men de ser helst at jeg har to party i mnd! http://sjarmtrollparty.no
N *Nikki* Guest 29 Mar 2011 #5 så lenge det helst=) ph må man selge for 30 000 per 6 mnd ellers blir man sparket.. cosmopharma kan jeg ha bestilling akkurat når jeg føler for det... deilig når det er tålig fritt=)
så lenge det helst=) ph må man selge for 30 000 per 6 mnd ellers blir man sparket.. cosmopharma kan jeg ha bestilling akkurat når jeg føler for det... deilig når det er tålig fritt=)