Jeg er blitt uventet gravid

Sjakk Matt

Betatt av forumet
Og vil få termin i april. Barnet er likevel ønsket og velkommen om det velger å klamre seg fast

Gratulerer så mye

Gratulerer til deg!

Gratulerer så mye

Gratulerer og velkommen!

Xeralt skrev:
Gratulerer så mye, og velkommen inn hit:) 
Tror neppe du er alene om å bli uventet gravid- vår var heller ikke heeeelt planlagt:)

Godt å høre... Jeg har kun hatt to perioder med mens etter 2 år på p-sprøyte. Vi holdt egentlig på å diskutere hvilket prevensjonsmiddel vi skulle ta i bruk et år fremover. Planen var altså å bli gravid om et år. Barnefaren er den som er mest glad akkurat nå... Det er ikke et tema å ta abort.

Og til dere andre: Tusen takk :)

Gratulerer så mye :)

Og velkommen inn til oss andre vordende aprilmødre :D

Sjakk Matt skrev:
Og vil få termin i april. Barnet er likevel ønsket og velkommen om det velger å klamre seg fast

Gratulere så mye, og velkommen inn hit :) 

Gratulerer :)

miss daisy skrev:
Gratulerer så mye :)

Og velkommen inn til oss andre vordende aprilmødre :D

Tusen takk alle sammen

Her kom det også ganske uventet. Jeg gikk på minipiller og ammet, så jeg fikk et stort sjokk når mensen ikke kom og g-testen var positiv. Men, jeg sier som deg, barnet ønskes hjertelig velkommen

Mammaen til Linde skrev:
Her kom det også ganske uventet. Jeg gikk på minipiller og ammet, så jeg fikk et stort sjokk når mensen ikke kom og g-testen var positiv. Men, jeg sier som deg, barnet ønskes hjertelig velkommen

Ja, det er helt utenkelig å ta abort igrunn. Når jeg ser på tvillingene blir det rett og slett umulig å ta et slikt valg... Den store bøygen er å få fullført skoleåret og resten av utdannelsen min, men jeg er innstilt på å klare det uansett hva som kommer i veien.

lilly26 skrev:
gratulerer så mye og velkommen:)

Hjertelig

Back
Topp