Jeg er blitt tullete!!(test)

Galskapiaksjon

Blir kjent med forumet
Jeg er 9dpo og burde overhodet IKKE teste enda,iallefall ikke på kveldsurin [emoji85] Meeen fordi jeg er utålmodig,å teit så måtte jeg jo bare. Også ble jeg jo selvfølgelig tullete av resultatet på testen også,for jeg synser jo en meeeeeget svak strek ‍♀️ Er jeg alene om den? IMG_2458.JPG
 
Jeg er 9dpo og burde overhodet IKKE teste enda,iallefall ikke på kveldsurin [emoji85] Meeen fordi jeg er utålmodig,å teit så måtte jeg jo bare. Også ble jeg jo selvfølgelig tullete av resultatet på testen også,for jeg synser jo en meeeeeget svak strek ‍♀️ Er jeg alene om den? Vis vedlegget 273138

Jeg kjenner ikke til testen der, men synes helt klart jeg ser en svak strek der:)
 
Wæææ kanskje jeg er preggers da [emoji85][emoji15] Nei kjære tid,det her er sånn litt skrekkblandet fryd
 
Jeg ser strek.. Min var ganske lik 9 dpo, nå er jeg 5+4 [emoji5]

Hehe kjæresten min syns de var altfor svake,så vi har et lite veddemål. Dette her blir jo nr3 og jeg tok jo test pga mistanker. Så får bare prøve å være tålmodig å vente nærmere ikm på torsdag,å kjøpe en cb digital hehe. [emoji15]
 
Hihi shiiiiiit asså....... Jaja, er jo bare å hoppe ut i det da om det sitter en spire.
Er jo ikke uforberedt, men vi kunne godt ha ventet litt ja. :woot::joyful:
 
Back
Topp