Jeg er blitt syk :/

Vesla85

Gift med forumet
En skikkelig forkjølelse har tatt meg.. [X(]

Og med sykdom så kommer nada trening og litt økt inntak av "fyfy" mat [X(][X(]

I går så gikk jeg to turer på tilsammen 3 timer da, Var ikke sånn skikkelig hurtig tempo på de turene, men helt greit.
Men idag så har jeg altså ikke vært i stand til noe (bortsett fra å spise mat og godt..)

Ah, jeg HATER å være syk! Hater å ikke ha energi til noe (verken trening, unger, husarbeid..) Og den lille energien jeg har, må nesten gå til ungene.

Ble bare klaginga dette, men måtte bare få det ut!

Oh, frisk fort har jeg aldri hørt om før! Må testes! Men nå er apoteket stengt for helga, og jeg BØR være frisk på mandag altså! Men neste gang forkjølelsen kommer snikende, så skal jeg prøve ut det! Takk for tipset [:)]

Huff, god bedring.

Hvis du har c-vitaminer i hus så funker det også. Jeg pleier å ta 10 stk hver dag til jeg merker det begynner å gi seg. Pleier bare å være et par dager. Jeg har ikke merket noe at jeg blir dårlig av så mange, men jeg kan ikke love noe[;)]

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

c vitaminer forgifter ikke kroppen som kalsium og feks a vitaminer kan gjøre i store mengder ,d bare tar d den trenger og resten bare flyter ut gjennom urinen,så trur ikke d er den du akkurat ble frisk av [;)] Solhatt eller frisk fort som jeg har nevnt før man blir skikkelig sjuk funker,oxo råmelk[:)]
ORIGINAL: *charlie*

Huff, god bedring.

Hvis du har c-vitaminer i hus så funker det også. Jeg pleier å ta 10 stk hver dag til jeg merker det begynner å gi seg. Pleier bare å være et par dager. Jeg har ikke merket noe at jeg blir dårlig av så mange, men jeg kan ikke love noe[;)]

OK[:)]

D hjelper derimot å ta en liten overdose c vitamin FØ du blir sjuk eller som en vane og evt rensende kur innimellom til vanlig,fordi c vitamin renser systemet og ikke minst urinveiene blir friskere av d..og d er jo kjekt uansett liksom. Men immunsystemet bir ikke direkte sterkere av c vitamin uten andre ting sammen..den tar bare som sagt d den skal ha og lar resten funke "anderledes til andre formål for krooppen"[:)]

c vitaminer forgifter ikke kroppen som kalsium og feks a vitaminer kan gjøre i store mengder ,d bare tar d den trenger og resten bare flyter ut gjennom urinen,så trur ikke d er den du akkurat ble frisk av [;)] Solhatt eller frisk fort som jeg har nevnt før man blir skikkelig sjuk funker,oxo råmelk[:)]

Huff, god bedring.

OK[:)]

Om det faktisk funker det vet jeg ikke, jeg syns det gjør det. Men det er som du sier, jeg pleier ikke å ta det når jeg allerede er syk. Jeg merker som oftest et par dager før jeg blir syk at det er noe på "gang"[;)] Da pleier jeg å hive det innpå[:D][:D]
Da er det ikke alltid at jeg blir skikkelig syk. Kjerringråd som farmoren min pleide å bruke.

Men jeg skal til innkjøp av det du snakket om når jeg får penger, funker sikkert mye bedre[:D][:D]

Back
Topp