Jeg er blitt spådd!

**entil**

Glad i forumet
Å da ble jeg spådd en gutt[;)] Blir spennede å se!
Hvor tidlig kan man se kjønn på UL?

Har du vert hos spåkone? Jeg har også lyst[:D]

hehe - spennende!
jeg ble spådd tidligere at jeg bare skulle få EN gutt - og han har jeg fått.... så nå er jeg jo gravid igjen - så jeg får vel legge mitt "spå-resultat" på hylla [:)] vil jo ha mer enn en - og det skal ikke gå galt. Man kan vertfall se kjønn på ordinær ul..... har lest at det er vanskelig å kunne bestemme barnets kjønn i uke 12 vertfall [:)] er nok litt forskjellig fra person til person når man kan se det på ul[:)]

Ble spådd inne på BIM. Av Krin. Hun har spådd meg før - og en del har stemt[:)]

Tar det med en klype salt, men man vet jo aldri[;)]

hehe - nei, man vet aldri [:)] blir vertfall spennende å se om det stemmer - om det er en liten prins inni magen din [:)]

ORIGINAL: snøfnugg

hehe - spennende!
jeg ble spådd tidligere at jeg bare skulle få EN gutt - og han har jeg fått.... så nå er jeg jo gravid igjen - så jeg får vel legge mitt "spå-resultat" på hylla [:)] vil jo ha mer enn en - og det skal ikke gå galt. Man kan vertfall se kjønn på ordinær ul..... har lest at det er vanskelig å kunne bestemme barnets kjønn i uke 12 vertfall [:)] er nok litt forskjellig fra person til person når man kan se det på ul[:)]

Jeg var vel 17 uker på vei da jeg var på UL med jenta vår. Og da var det ingen tvil om kjønnet[;)] Men det er nok som du sier, veldig variabelt[;)]

ORIGINAL: S.Reve

Jeg ble spådd i 2008 om npr jeg skulle føde,fikk til svar:

Ser at du kommer til å få rundt den 1, 2 februar,hadde termin 7 februar,prinsessa kom den...........................................................

19 februar,så jeg tar hvertfall det de sier med en klype med salt [:D]

Hehehe[8D]

Joda, men det er artig å se om det stemmer[;)]

ORIGINAL: Marion84

stilig!! spennede å se!
jeg har blitt spådd av farmora mi at jeg skal på gutt-jente-gutt , de 2 første stemmer så får vi se om den tredje stemmer denne gang. Hun har forestenn spådd resten av familien og aldri bommet ! [:o] 
(Spår med gullring over hovedpulsåra)

Oj, stilig [:D]

ORIGINAL: Patience

stilig!! spennede å se!
jeg har blitt spådd av farmora mi at jeg skal på gutt-jente-gutt , de 2 første stemmer så får vi se om den tredje stemmer denne gang. Hun har forestenn spådd resten av familien og aldri bommet ! [:o] 

alle kan gjøre dette, ha ringen på et hårstrå og hold over, går ringen i en ring=jente, vannrett=gutt[:)]

Må prøves [;)]

Å..... Den går vanrett[8D] Hehe, dette blir spennende!!

stilig!! spennede å se!

samme (med ringen) har blitt utført i min familie og det har stemt på ALLE..... men jeg HÅPER jo ikke det stemmer på meg da - hehe - jeg skulle bare få EN gutt..... og han har jeg fått - å nå vil jeg ha denne babyen også. så jeg regner med å bryte at spådommen stemmer [:)]

ORIGINAL: Patience

stilig!! spennede å se!

alle kan gjøre dette, ha ringen på et hårstrå og hold over, går ringen i en ring=jente, vannrett=gutt[:)]

Jeg har hørt at det er motsatt: om ringen går i ring= gutt, sidelengs=jente? Det so står på BV sine sider og[:D] Min gikk sidelengs[:D]

Back
Topp