Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snøfnugg
hehe - spennende!
jeg ble spådd tidligere at jeg bare skulle få EN gutt - og han har jeg fått.... så nå er jeg jo gravid igjen - så jeg får vel legge mitt "spå-resultat" på hylla [:)] vil jo ha mer enn en - og det skal ikke gå galt. Man kan vertfall se kjønn på ordinær ul..... har lest at det er vanskelig å kunne bestemme barnets kjønn i uke 12 vertfall [:)] er nok litt forskjellig fra person til person når man kan se det på ul[:)]
ORIGINAL: S.Reve
Jeg ble spådd i 2008 om npr jeg skulle føde,fikk til svar:
Ser at du kommer til å få rundt den 1, 2 februar,hadde termin 7 februar,prinsessa kom den...........................................................
19 februar,så jeg tar hvertfall det de sier med en klype med salt [:D]
ORIGINAL: Marion84
stilig!! spennede å se!
jeg har blitt spådd av farmora mi at jeg skal på gutt-jente-gutt , de 2 første stemmer så får vi se om den tredje stemmer denne gang. Hun har forestenn spådd resten av familien og aldri bommet ! [:o]
(Spår med gullring over hovedpulsåra)
ORIGINAL: Patience
stilig!! spennede å se!
jeg har blitt spådd av farmora mi at jeg skal på gutt-jente-gutt , de 2 første stemmer så får vi se om den tredje stemmer denne gang. Hun har forestenn spådd resten av familien og aldri bommet ! [:o]
Oj, stilig [:D]
alle kan gjøre dette, ha ringen på et hårstrå og hold over, går ringen i en ring=jente, vannrett=gutt[:)]
stilig!! spennede å se!
ORIGINAL: Patience
stilig!! spennede å se!
Oj, stilig [:D]
alle kan gjøre dette, ha ringen på et hårstrå og hold over, går ringen i en ring=jente, vannrett=gutt[:)]