Jeg er blitt rugemor!

Lidivine

<3 <3
Heisann!
Ja da er jeg hjemme fra klinikk Hausken for forhåpentligvis siste gang(på lang tid) og jeg RUGER på et flott 8-delt egg. Fikk 2 på frys også.
Så av 12 egg, der 7 ble befruktet så var det 3 stk som hadde delt seg i 8 slik det skulle være.
Jeg er fornøyd :)

Gratulere og. Lykke til med rugingen

Gratulerer som rugemor :-) Dette skal gå veien det!!

Gratulere og masse lykke til :)

Hurra!!

Så bra :) lykke til i rugeperioden. vi skaltil haugesund i morgen på uttak

GRATULERER:D
jeg å, fikk satt inn to perfekte 4- delte egg som ikke hadde fått noen fryskade:)
vi er helt likt:) Yahoo:)

Juhuuuu!! Tenk om du får tvillinger da, så fantastisk!! Har du også testdato 23 mars? :)
SÅ spennende og gratulerer som ruger :)

Ja det hadde vert en stor bonus:)
Skal teste om 14 dager som da blir 24 Mars, men kommer nok til og teste fredag 22 :) klarer aldri og vente:/

Weeeeeeeeee :happy093.Gratulerer som ruger! :) Heia, heia deg!! Håper du får ne fin rugetid og at det blir en positivtest om 14 dager! Jaaaaa!!! Masse lykke til!! :)

Weeeeeeeeee :happy093.Gratulerer som ruger! :) Heia, heia deg!! Håper du får ne fin rugetid og at det blir en positivtest om 14 dager! Jaaaaa!!! Masse lykke til!! :)
Jeeeeeiii, nå er det bare 11 dager til testing, HOHO! :D Detta kommer til å gå så bra så! :) Jeg holder dere oppdaterte vettu:)

Spennandes! Masse, masse lykke til med ruginga! Eg skal innom Hausken man og ta ein scratching før fryseforsøk i april:)

Back
Topp