Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvis du har han og hun guppyer så kommer dem til å få masse bebiser
morro med akvarium
ORIGINAL: Trin
Vi har også masse fiske bebiser!
Mollyene våre yngler som bare rakker'n! Sambo er veldig flink til å ta de gravide mollyene over i et eget fødekar, også vrikker de ca 30 unger ut av seg før mamma'n slipper ut igjen og babisene blir alene igjen i yngelskaret. Moro moro! Men nå har vi såååå mange, men ikke så lett å bli kvitt dem.
Kan jo ikke avlive dem bare fordi de er for mange heller...
Skulle gjerne hatt yngel på scalaraene eller pallettciklidene våre, men neida, der skjer det INGENTING!!!
Heeelt iskaldt! Ikke så mye som et eneste egg... [:(]
Og de som lissom skal være så enkle...
Grattis som bestemor, da... [:)]
takk takk
skulle gjerne tatt noen mollyer av deg jeg..
men tror ikke dem blir å like den lange flyturen da...
har lyst på større akvarium jeg da... men får ta det med tiden.. er sååååå morro dette.. min nye hobby det
har et eller har bare bolle jeg.. en sylynder formet sak.. men den tar 24 liter da...
har pumpe oppi der og da...
har bare 11 fisker nå, lille nemo er den 12, men bor for seg selv en liten stund..
du er heldig du da.. så har så store!! det skal jeg ha når vi får oss hus, har for liten plass her nå. men er i startfasen, så da får man begynne i det små.
har 5 nenotetriser, 2 koral, et eller annet( er så dårlig på navn jeg ) 1 kampfisk. han er rød, å så flott.. og veldig snill. så har jeg 3 av dem som jeg slett ikke husker navnet på, men som har fårr bebis da..
har du noen bilder av black ghost??
jo... platy er det dem heter ja....
sikkert korallplaty dem andre, er veldig skarp rødoranges, men dem er noe mindre, og litt" tykkere"
skikkelige søte tasser.. er visst egentlig stimfisker da har jeg hørt, men jeg har bare to, og dem trives godt sammen.
den black ghost var jo skikklelig sjarmerende da!!
ble jo ganske så svær da, så passer vel ikke oppi akvariumet mitt da..
men når jeg får større så
jenta mi kaller bare kampfisken min før storesøstra.. hehe.. får henne ikke til å endre mening heller, fordi den er jo rød den..
er begynt å krølle seg slørene, er vel ikke noe galt da? han virker da fornøyd