Jeg er blitt avhengig...

stjernebarnet

Elsker forumet
..av dere damer!! Dette er vel 3. gangen bare i dag at jeg er innom! Er så mye kjekkere å sitte her og prate enn å jobbe med skolearbeid. Holder på med en oppgave jeg skriver. Har klart å skrive nesten 5 sider i dag da, så er fornøyd med det [:)] Gleder meg så mye til å bli bedre kjent med dere og å følge utviklingen til alle sammen [:D]

man blir fort avhenging..  har to svangerskap bak meg o tatt pause her mellom begge to[:D] men merker alerede nå at jeg er avhengig igjen[:D]

He he, bra det er fler! [:)] Føler at jeg bruker alt for mye tid her inne!! Og verre skal det vel bli....[8D]

du er ikke alene....kjempekoselig å tilhøre et termin forum igjen [:D]

Ja [:D] er her nesten hele tiden selv.. syntes det er så koselig og bli kjent med dere alle sammen [:D]

Ja, kjenner meg godt igjen:) Er fullstendig hektet:) Jeg også har vært her inne på terminforum når jeg gikk gravid med de to andr og jeg blir ikke bedre denne gangen:) Merker at jeg blir sløvere å henge her inne når barna blir født, men det vil vise seg:) Uansett så er dere fantastiske jenter så jeg håper virkelig at spiren klamrer seg fast slik at jeg får være her sammen med dere:)

Man blir fort avhengig[:D]

Hang her veldig mye før førstemann, men ikke like mye tid nå[8D]

Jeg sitter her altfor mye[:D][:D][:D]
Men hadde ikke gjort det hvis jeg ikke hadde vært så glad i dere alle[:D][:D]

Er her alt for ofte jeg også.. Men jeg synes det er utrolig koselig. Gleder meg til 9 mnd med dere, og følge svangerskapet sammen med dere. [:D]

Jeg elsker forumet[:D] Er evig glad for at alle dere fantastiske damer er her inne! Hva hadde jeg skullet gjort uten dere?[:)]

Back
Topp