Jeg er bare så glad..

3trollunger

Andre møte med forumet
for at jeg er kvalm og uggen, for at jeg er trøtt og sliten, for da vet jeg at det er noe som skjer i kroppen min.

Var på UL mandag og fikk se en liten prikk med et bankende hjerte, og prøver nå å tenke positivt. Etter 4 SA, har jeg sagt til meg selv at jeg ikke skal klage hvis jeg får gå gravid en siste gang. Så derfor klager jeg ikke over kvalmen, trøttheten, uggenheten og kriblingene i leggene. Jeg er bare så utrolig glad, og gleder meg masse til jeg kan rope ut: JEG ER GRAVID!!!!

Ha en strålende dag, damer!emoticon

Ble glad av å lese dette:D Bra du er så posetiv :D Det trenger vi!:) Gleder meg så innmari til de første sparkene og alt det gode som hører med:) Har to nydlige tvilling prinser,så vet jeg har mye koselig i vente :) kanskje bare de første mnd som kan være litt harde,for de som er konstant kvalm og dårlig:p Var det sist svangerskap,men går mye bedre denne gangen:)
Håper alt går bra denne gangen for deg! Krysser fingrene !:) Ha en fortsatt fin dag!:)

Ble glad av å lese dette:D Bra du er så posetiv :D Det trenger vi!:) Gleder meg så innmari til de første sparkene og alt det gode som hører med:) Har to nydlige tvilling prinser,så vet jeg har mye koselig i vente :) kanskje bare de første mnd som kan være litt harde,for de som er konstant kvalm og dårlig:p Var det sist svangerskap,men går mye bedre denne gangen:)
Håper alt går bra denne gangen for deg! Krysser fingrene !:) Ha en fortsatt fin dag!:)

Wohooo :) :) Gratulerer med bankende hjerte!

Det er bra du klarer og slappe av mer når som du har sett at hjertet slår :)

Kos deg videre i svangerskapet :)

Back
Topp