jeg er BABYSYYYK!!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
har sååå lyst på en liten baby! lillemann er jo snart 3 år, så en lillebror eller lillesøster passer vel ganske fint..[:D]

meeen, så er det det at jeg mangler jobb, og vil helst ha hus før nestemann kommer.. frykter det kan bli for lenge til...[&o]
skulle helst hatt et lite nurk i går jeg...[8D]
nesten så jeg kan legge meg ned å grine fordi jeg har såååå lyst på, men så passer det liksom ikke inn med jobb og bosted[&o]

Hvis du trenger midlertidige doser med antidot mot "sykdommen", stiller jeg meg til disposisjon til å benytte deg som sladrevenn for ethvert snev av ubehag det bringer med seg. [;)] 

Føler med deg, er litt i samme situasjon [:'(]

ORIGINAL: Mirihi

Hvis du trenger midlertidige doser med antidot mot "sykdommen", stiller jeg meg til disposisjon til å benytte deg som sladrevenn for ethvert snev av ubehag det bringer med seg. [;)] 

det sier jeg ikke nei takk til!![:D] vet ikke om jeg kan kureres da.. er sinnsykt babysyk..[&o]

ORIGINAL: neselo

Føler med deg, er litt i samme situasjon [:'(]

det er ikke noe gøy..[&o] håper situasjonen endrer seg for oss begge da, så vi kan få nurk snart![:)]

ååå,  som jeg skulle skrevet det selv. Vi mangler hus, men det er i gang da. bare vente på svar fra komunen[:@].

Men, baby, baby, baby

ORIGINAL: EvaPeva

ååå,  som jeg skulle skrevet det selv. Vi mangler hus, men det er i gang da. bare vente på svar fra komunen[:@].

Men, baby, baby, baby

håper på positivt svar fra kommunen for dere da!![:)]

jeg må få meg jobb, så kan vi begynne å tenke på huset.. så kan vi bli prøvere.. håååper alt går fort!!

så på babyklær med ei venninde i dag... gosj! det hjalp ikke akkurat!

Back
Topp