Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har et liv jeg også. Ikke at jeg skal skryte så voldsomt av det, her jeg sitter invalid av bekkenløsning.Labambie skrev:
Pluss det faktum at jeg er avhengig av BV. Trist men sant. Jeg håper jeg får tatt såpass mot til meg at jeg har slettet min bruker innen jul.
Trone skrev:
Jeg har et liv jeg også. Ikke at jeg skal skryte så voldsomt av det, her jeg sitter invalid av bekkenløsning.Labambie skrev:
Pluss det faktum at jeg er avhengig av BV. Trist men sant. Jeg håper jeg får tatt såpass mot til meg at jeg har slettet min bruker innen jul.
Slette deg og så kommer tilbake under nytt nick som så mange andre gjør?
Jeg finner for helsikke ikke den lista jeg...Bouncing buttplug skrev:
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et mål og slette seg..det må du ikke gjøre labambie:)suttelutt skrev:
Jeg er riktignok en gammel bruker med nytt nick, men det er rett å slett fordi jeg ville være mere anonym denne gangen, pluss at jeg har ikke vært her på lange tider før jeg kom denne gangen:)