Jeg er av topp 100 lista!

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Hvem hadde trudd DET kom til å skje liksom :P

Husker det var en tråd til meg en gang, "jeg er over Rekekreke!", deeet er ikke så vannskelig lenger!

Gud å deilig det er å faktisk ha en kjæreste og venner! ETT LIIIIV!

:D 

Bouncing buttplug skrev:
Fuck you...

Du er så glad i meg fordet så!

Så du pm'n jeg sendte deg? Jeg endte opp med å ikke sende det til smelt med restesølvet, så hvis du fortsatt vil ha det får du si i fra.

Så hjelper det jo at du har vært på ferie da, di høne, ha ha ha!!

Jeg er falt langt ned jeg også, men har jo nesten ikke skrevet noe her på år og dag :p 

Trone skrev:
Så hjelper det jo at du har vært på ferie da, di høne, ha ha ha!!

Jeg er falt langt ned jeg også, men har jo nesten ikke skrevet noe her på år og dag :p 

1,5uke uten bv kan ha noe å si på saken ja :P

Jeg har et liv jeg også. Ikke at jeg skal skryte så voldsomt av det, her jeg sitter invalid av bekkenløsning. 
Pluss det faktum at jeg er avhengig av BV. Trist men sant. Jeg håper jeg får tatt såpass mot til meg at jeg har slettet min bruker innen jul. 

Ikke verst

Velkommen etter

Labambie skrev:
Jeg har et liv jeg også. Ikke at jeg skal skryte så voldsomt av det, her jeg sitter invalid av bekkenløsning. 
Pluss det faktum at jeg er avhengig av BV. Trist men sant. Jeg håper jeg får tatt såpass mot til meg at jeg har slettet min bruker innen jul. 

Slette deg og så kommer tilbake under nytt nick som så mange andre gjør? 

Trone skrev:

Labambie skrev:

Slette deg og så kommer tilbake under nytt nick som så mange andre gjør? 

Det er ikke planen iallefall. Blir jo ikke mindre avhengig av den grunn. Er som å be en alkoholiker gå fra Absolut til Kalinka 

Så deg nettopp inne på lista jeg ;) riktignoknet stykke ned men ;) jeg bare klatrer oppover uansett hvor lite jeg synes jeg skriver jeg... ;p

Labambie skrev:

Du skal IKKE slette deg innen jul....
For fra høsten av,så må du være her for å få tips til lillegullet ditt :):)
(og så kommer jeg til å savne deg) 

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et mål og slette seg..det må du ikke gjøre labambie:)

Jeg er riktignok en gammel bruker med nytt nick, men det er rett å slett fordi jeg ville være mere anonym denne gangen, pluss at jeg har ikke vært her på lange tider før jeg kom denne gangen:)

suttelutt skrev:
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et mål og slette seg..det må du ikke gjøre labambie:)

Jeg er riktignok en gammel bruker med nytt nick, men det er rett å slett fordi jeg ville være mere anonym denne gangen, pluss at jeg har ikke vært her på lange tider før jeg kom denne gangen:)

Når man innser at BV tar opp veldig mye tid så er det på tide å gjøre noe med det. :-P

Back
Topp