Jeg er alltid så sulten på kvelden jeg

Buffi

Forumet er livet
Har dere noen tips om hva jeg kan spise som ikke er så veldig usunt siden jeg er på slankeren fremdeles

Min dag i mat består av

Frokost: 3 ryvita knekkebrød uten pålegg med et glass melk

Lunsj: 2 skiver med kneip eller varm mat...Da i tilfelle fiskepinner og fullkornspasta

Middag: alt etter som hva sjefen hjemme vil ha[8D] Spiser som regel ikke så mye lite matlyst på den tiden

Kvelds: så spiser jeg frukt eller ryvita....

Jeg drikker masse vann i løpet av dagen

Jeg er mye i bevegelse hele dagen da jeg jobber i bhg for tiden..Er ute med ungene på formidagen og ettermiddagen..Og vis jeg har fri så er det 90 min med kondisjonstrening...Det hender jeg trener i tillegg til jobben på kvelden

Så hva mener dere[8|]

Så spiser jeg for lite[8|][8|] Siden jeg alltid er sulten på kvelden....

¨.

Har svart på generell[;)]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Har svart på generell[;)]

vet[:)]

Jeg tror du spise for lite. Kutta selv ut knekkebrød og begynte å spise brød istedet, da først gikk jeg ned i vekt. Dette spiser jeg i løpet av en dag.

Frokost: 2 skiver grovt brød m/ost og skinke og syltetøy + 2 glass melk
Lunsj: samme som frokost, vann istedet for melk
Mellom: frukt
Middag: Vanlig mat, men fullkorn om ris eller pasta
Kvelds: En yoghurt og en halv Nutrilett bar

Om jeg var deg, så hadde jeg lagt på pålegg på knekkisene dine, det er jo litt ekstra kalorier der, men metter mer. Og bytt ut kneipbrød med grovt brød!

Jeg vet jeg spiser lite jeg også, men jeg legger meg god og mett i allefall, hehe.

ORIGINAL: Skrållan

Jeg tror du spise for lite. Kutta selv ut knekkebrød og begynte å spise brød istedet, da først gikk jeg ned i vekt. Dette spiser jeg i løpet av en dag.

Om jeg var deg, så hadde jeg lagt på pålegg på knekkisene dine, det er jo litt ekstra kalorier der, men metter mer. Og bytt ut kneipbrød med grovt brød!

Jeg vet jeg spiser lite jeg også, men jeg legger meg god og mett i allefall, hehe.

Men vekta mi går bra nedover altså....Men grunnen til at jeg ikke spiser pålegg i bhg er at dem har kaviar, leverpostei og makrell. Kaviar er for salt, leverpostei er svin og makrell er jeg lei av

Men kanskje har meg et kveldsmåltid med ryvita og noe pålegg på kanskje

Er det så smart med brød da[8|] Trodde en la på seg av det jeg....Men hva vet vel jeg hehe

Men takk for svar/tips[:D]

ORIGINAL: Buffi

Men vekta mi går bra nedover altså....Men grunnen til at jeg ikke spiser pålegg i bhg er at dem har kaviar, leverpostei og makrell. Kaviar er for salt, leverpostei er svin og makrell er jeg lei av

Er det så smart med brød da[8|] Trodde en la på seg av det jeg....Men hva vet vel jeg hehe

Ja, jeg vet du går ned i vekt, og det er ikke så rart når du spiser så lite og er i så mye bevegelse [;)] Har de ikke annet pålegg i bhg? Kan du ikke ta med noe selv da? Noe hvitost, eller kokt skinke, salami eller noe?

Brød i utgangspunktet er det mange som er skeptiske til ja. Men det avhenger litt av hvilken diett man følger, hehe. Jeg følger ingen diett, bare sunn fornuft, og for MEG passer brød bedre enn knekkebrød. Jeg ble aldri skikkelig mett av knekkebrød, men det blir jeg av grovt brød.

ORIGINAL: Buffi

Ja, jeg vet du går ned i vekt, og det er ikke så rart når du spiser så lite og er i så mye bevegelse [;)] Har de ikke annet pålegg i bhg? Kan du ikke ta med noe selv da? Noe hvitost, eller kokt skinke, salami eller noe?

Brød i utgangspunktet er det mange som er skeptiske til ja. Men det avhenger litt av hvilken diett man følger, hehe. Jeg følger ingen diett, bare sunn fornuft, og for MEG passer brød bedre enn knekkebrød. Jeg ble aldri skikkelig mett av knekkebrød, men det blir jeg av grovt brød.

Bør jeg spise mer måltider på dagtid[8|] Jeg har jo 3 måltider der før jeg kommer hjem til middagen min pluss litt frukt til kvelds

Jeg blir fort brødlei jeg...Så greit å spise knekkis innimellom....Men nå spiser jeg det omtrent hele tiden da

Drikker 4 flasker med 0.5 L med vann på jobb og så har jeg vel 3 0.5 L glass på kvelden...Så vann drikker jeg vel nok av

Jeg følger ingen diett...Prøver kun å spise sunnerer, oftere og frukt...Pluss god trening mange dager i uken.......Men trent har jeg jo gjort neste hele livet mitt....Så det er jeg godt vandt med

Men kanskje jeg skal prøve ditt tips med en halv nutrilett...for de om jeg er lei av smaken...Men syns den metter dårlig da...

Nei ikke alltid like lett alltid nei

Men i kveld skal jeg skeie ut med hjemmelaget pizza[8D][8D][8D][8D][8D][8D] Nam nam

Back
Topp