Jeg elsker....

MeraDil09

Glad i forumet
Hedgehooooogs[:D][:D] (PIGGsvin-bamser)

http://exclusivelyhedgehogs.com/toys,_plush_&_other.htm

*Utrolig mange flotte piggsvinbamser til babyer også på den linken over.. Blant annet Keel bamser..... Sender billig til Norge*

Når jeg var på føden på omvisning her om dagen svippa jeg innom sykehuskiosken... Og der fant jeg en slik er nydelig Piggsvin-bamse...Åååååh jeg sverger den KIKKA PÅ MEG, rett i øya mine... og sa: Kjøøøøøøøøøp meg, Kjøøøøøp meg.. Ikke la meg ligge her..

Det var med tungt hjerte jeg måtte forlate kiosken og sykehuset uten denne nydelige bamsen som jeg så for meg i den trillsenga man har på sykehuset sammen med Arun og i babysenga hans... Den passer såååå godt inn...

Det her var på torsdag og nå er det søndag og jeg har enda ikke glemt krabaten...så jeg har overtalt mamma til å kjøre meg opp imorgen for å se om nettopp DEN bamsen ligger der enda... (fikk ikke kjøpt den fordi jeg ikke hadde fått inn penger fra NAV enda..... *snufse*)

*Krysse fingrene*

Ja jeg vet det kanskje er barnslig, men guuuud for en nydelig krabat.... *smelta helt*

holdt på å skaffe meg egyptisk langøre igelkott/PIGGSVIN som kjærledyr flere ganger jeg[8D] for de er så søte og kule.

å den bamsen var jo søøøøt da. å jeg tror det er en tass som sitter i ei hylle: kjøp meg kjøp meg kjøp meg[:)]

lurer på hvilken bamse vesla vår vokser opp med jeg, som sin yndling. jeg har min yndling enda....noe grå, møkkete og sliten. så bamsene vi kjøper må være av god kvalitet[8D] så ikke vatten renner ut[;)]

jeg har fortsatt bamsen jeg fikk da jeg blei født, ligger i den stoooore sekken med bamser som står i skapet på barnerommet....rosa kanin..[:D]

til sambos store fortvilelse...Mener at det er for mange bamser i huset[:D]

De var jo bare dritsøte! [:D]

Back
Topp