Jeg elsker

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
å være gravid, å se magen vokse, å høre hjerte slå, alle forandringer kroppen gjør av seg selv.
Alle plagene og alt er bare verd det, håper alle har litt samme oppfattning som meg iallefall.. Nyt å gå gravid, nyt tiden uten for stor mage og med stor mage, nyt alt :D

Ja det er jo stor stas! Viktig å huske på det og ikke ka belymringene ta overhånd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

å være gravid, å se magen vokse, å høre hjerte slå, alle forandringer kroppen gjør av seg selv.
Alle plagene og alt er bare verd det, håper alle har litt samme oppfattning som meg iallefall.. Nyt å gå gravid, nyt tiden uten for stor mage og med stor mage, nyt alt :D
Er så enig med deg :) elsker det!

Er koselig og gå gravid :) Må fortelle noe jeg fortalte elste På Snar 4 At maMma har en baby i magen og han løfta opp genser n for og se
Hihi så søtt :) Har du fått litt mage så han kunne se det?

Er så enig ! Elsker det jeg også : ) Hadde et kjempefint svangerskap og fødsel forrige gang, og har sett frem til å gjøre det hele enda en gang :D Gleder meg så til månedene fremover, fødselen og det å ha en liten nyfødt igjen <3

Så enig! Elsker det og gleder meg til stor mage!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp