Jeg... Elsker... Sofaen min!..

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Har tilbrakt en arbeidsdag på sykehus.. 7,5 timer sammenlagt.. Det har gått i venting, røntgen, blodprøver, venting, litt flere blodprøver, ekg, testing, lytting, spørsmål, litt mer venting og... Venting...

Jeg eeeer så LEI! Men nå er jeg hjemme!

Diagnose sa dere? Ja det skulle de vel fått til på syv timer?? Pfff.. Ikke en dritt.. crp på over hundre, og hvilepuls på 94..
Røntgen av lungene var fin, blodprøvene var fine, de sjekket for blodpropp også, sånn i tilfelle.
Vondt i et håndledd etter at en lege skulle sjekke oksygennivået i blodet, og jeg tydeligvis har ninjablodårer som bare stikker av, stikk i begge albuene og jeg er sikker på at jeg har pådratt meg en forkjølelse også, sånn på toppen av det andre..

Jeg føler meg litt som en testperson for dårlige etterligningssofaer, og nervepirrende Donaldspenning.. (Jada, det bugnet over av Donaldbøker på venterommet.. Om ikke annet..)

"Hvis du får feber, eller blir verre i pusten, så tar du kontakt med fastlegen din igjen."

Og dette skulle de ha meg, en syk person der for i over SYV timer?!

All ære til min kjære mann, som satt (mer eller mindre) tålmodig og ventet på meg, og min søster som passet de søte små i de timene vi var på sykehuset..

- Jeg trodde du hadde kjøpt deg ny sofa jeg, og gledet meg til å se bilder av den :)
Hehehe!

Men uffda, og god bedring til deg :)

Jegogde2guttamine skrev:
- Jeg trodde du hadde kjøpt deg ny sofa jeg, og gledet meg til å se bilder av den :)
Hehehe!

Men uffda, og god bedring til deg :)

haha, nei, ikke enda:P

Takker! Skal til legen imorgen tidlig å ta ny CRP, og få antibiotikakur

Litt kjipt, for jeg skulle egentlig i mitt eget utdrikkingslag på lørdag, men med dette greiene her så går ikke det, så det blir utsatt til etter bryllupet, siden der er ting som skjer hver helg framover.. MEN jeg skal på Spa likevel, nå på lørdag, siden det er godt å ha gjort det før bryllup

Back
Topp