Jeg elsker novaluzid

MinaMina

Glad i forumet
Er det noen andre som har prøvd den??
Den er så utrolig god i forhold til gaviscon og link..

Ingen halsbrann her for tiden, takket være novaluzid...[:)][:)]

Og den er helt trygg å bruke!!!

ORIGINAL: *JCee*

ORIGINAL: FlowerG

jeg syns nycomed er go jeg da, herregud tenkt at jeg faktisk liker smaken av sånt haha

Hehe..
Den har jeg ikke prøvd, er det tabletter eller væske???
Smaker den litt sånn melk, mel og mint slik som novaluziden gjør????

Klarer ikke mintsmak, jeg... Derfor holder jeg meg til Gaviscon. Med mindre det er krise, da. [;)]

Fikk den på sykehuset ved slutten av 1ste svangerskap, og har brukt den siden.

ORIGINAL: bondekona

ORIGINAL: ava_adore77

Klarer ikke mintsmak, jeg... Derfor holder jeg meg til Gaviscon. Med mindre det er krise, da. [;)]

Klarer ikke Novalucid eller Link! Men sammen med Samarin, gjør Gaviscon samme nytte.

Jepp!! Går mye av det til tider, men slik er det vel bare for oss med "produksjonsfeil" [:D]
Har du vurdert å søke om operasjon, forresten?

Klarer ikke Novalucid eller Link! Men sammen med Samarin, gjør Gaviscon samme nytte.

Jepp!! Går mye av det til tider, men slik er det vel bare for oss med "produksjonsfeil" [:D]
Har du vurdert å søke om operasjon, forresten?

Nei! Med Ranitidin i hverdagen går det egentlig veldig bra. Synes liksom ikke jeg er sååå plaget ellers.
Har du?

Jepp. Skal jeg orke et svangerskap til, er operasjon eneste utvei nå. Skal snakke med legen om å få søkt så fort det er mulig etter fødsel. Brokket mitt medfører en del smerter også, og det hadde vært så utrolig deilig å slippe!
Se hva jeg fant:
http://www.halsbrann.com/501756/?itemId=320668

jeg syns nycomed er go jeg da, herregud tenkt at jeg faktisk liker smaken av sånt haha

Hehe..
Den har jeg ikke prøvd, er det tabletter eller væske???
Smaker den litt sånn melk, mel og mint slik som novaluziden gjør????

nycomed er fruktsalt sånn som bruses i ett glass vann, smaker saltaktig, tror jeg mangler litt salt i kroppen derfor jeg liker smaken

Nycomed er navnet på produsenten, Nyco er produktet. [;)] Synes det er kjempegodt og friskt selv, jeg! Men akkurat nå funker faktisk Samarin bedre for meg! [:)]

nycomed er fruktsalt sånn som bruses i ett glass vann, smaker saltaktig, tror jeg mangler litt salt i kroppen derfor jeg liker smaken

Nycomed er navnet på produsenten, Nyco er produktet. [;)] Synes det er kjempegodt og friskt selv, jeg! Men akkurat nå funker faktisk Samarin bedre for meg! [:)]

Dagens kverulering fra meg [;)] Nyco er produktet, men Nycomed er faktisk ikke produsenten! [:D] Jeg tror de hadde distribusjonen tidligere, men såvidt jeg vet, har de nå ingenting med produktet å gjøre.

OK dere kan skyte meg nå! [:D]

Back
Topp