Jeg ELSKER min Angelsounds!

Minimee

Andre møte med forumet
Må bare dele med dere alle her inne at jeg bestilte min Angelsounds doppler lørdag og fikk den allerede i dag. Og lykken var stor når verdens fineste hjertebank dukket opp. Jeg er uke 10 bare og trodde jeg måtte vente iallefall et par uker til før jeg kunne høre noe. Koselig å sitte hjemme i sofaen og dele dette med mannen. Lykke <3

Sniiiker ;)
Koselig men husk å bruke den med måte ;)

Gleder meg til å hente min etterpå, var ei som solgte den på finn til 50kr og hadde kun brukt den 1 sv :-))) lucky me:-) skal bare bruke den når jeg er ekstra bekymret bp før spark og bevegelse i magen begynner, og trenger kun høre hjerte lyden i 10sek så er jeg fornøyd:-)

Jeg fikk min ogsa i dag, bestilt fra ebay :D Hørte ikke noe, men er jo altfor tidlig til å høre noe nå uansett :)
$T2eC16Z,%21ykE9s7t%292UyBQvbU4em5Q%7E%7E60_12.JPG
$T2eC16Z,%21ykE9s7t%292UyBQvbU4em5Q%7E%7E60_12.JPG

Den over er ikke Angelsounds og har aldri hørt om merket.
Jeg bestilte fra www.angelsounds.no. Tør rett og slett ikke bestille fra Ebay etter at venninnen min fikk en piratkopi der som hun til slutt ikke turte å bruke. Er viktig å bestille doppler som er supersafe når man først skal gjøre det.

jeg bare lurer på hva som er "galt" med angelsound eller disse andre typene. hvorfor kan det være farlig for barnet? eller? ja, jeg har ikke tenkt å kjøpe det selv, men har vært litt nuskjerrig på det.. men når jeg får inntrykk av at det ikke er trygt, så vil jeg iallefall ikke ha det..

men er det ikke det samme som jordmor bruker før hun kan bruke tre"øret" sitt?

jeg bare lurer på hva som er "galt" med angelsound eller disse andre typene. hvorfor kan det være farlig for barnet? eller? ja, jeg har ikke tenkt å kjøpe det selv, men har vært litt nuskjerrig på det.. men når jeg får inntrykk av at det ikke er trygt, så vil jeg iallefall ikke ha det..

men er det ikke det samme som jordmor bruker før hun kan bruke tre"øret" sitt?
Det er stråling/bølger fra disse apparatene som ikke er bra for babyen. Flere mener at dette kan svekke vitale deler som feks forolantningsevnen. De hjemmeapparatene til en 1000-lapp er ikke like sikre som de lege/jordmor benytter. Derfor skal man holde det til et minimum. Men klart- alt med måte. Jeg for min del skal være MEGET bekymret før jeg bruker disse apparatene ;)

Det er stråling/bølger fra disse apparatene som ikke er bra for babyen. Flere mener at dette kan svekke vitale deler som feks forolantningsevnen. De hjemmeapparatene til en 1000-lapp er ikke like sikre som de lege/jordmor benytter. Derfor skal man holde det til et minimum. Men klart- alt med måte. Jeg for min del skal være MEGET bekymret før jeg bruker disse apparatene ;)

Det kan også være motsatt, at hjemmeapparatene er mye svakere enn de jm/lege bruker. De skal tross alt håndteres av ukyndig personell.

Det kan også være motsatt, at hjemmeapparatene er mye svakere enn de jm/lege bruker. De skal tross alt håndteres av ukyndig personell.
Det er nok både høyere kvalitet og lavere stråling på de profesjonelle apparatene. Det er jo en grunn til at det sendes ut varsler om disse hjemmeremediene. Vi har nobiltelefoner også selv om alle vet hva det kan gjøre med hodet... Ikke alt vi kan kjøpe er bra for oss. Men man får veie verdien av det psykiske over det fysiologiske. Som sagt alt med måte.

Den over er ikke Angelsounds og har aldri hørt om merket.
Jeg bestilte fra www.angelsounds.no. Tør rett og slett ikke bestille fra Ebay etter at venninnen min fikk en piratkopi der som hun til slutt ikke turte å bruke. Er viktig å bestille doppler som er supersafe når man først skal gjøre det.

Nei, det er ikke en angelsound. Ville ikke ha det fordi jeg har hørt at de er værst på det med stråling :)

Det er nok både høyere kvalitet og lavere stråling på de profesjonelle apparatene. Det er jo en grunn til at det sendes ut varsler om disse hjemmeremediene. Vi har nobiltelefoner også selv om alle vet hva det kan gjøre med hodet... Ikke alt vi kan kjøpe er bra for oss. Men man får veie verdien av det psykiske over det fysiologiske. Som sagt alt med måte.

Jeg var hos lege på mandag, og spurte henne om strålingen, da sa hun at det er så lite at barnet utsettes for mer stråling fra datamaskiner (som jeg jobber med minst 8 timer hver dag), telefoner, trådløse nettverk osv. Det er klart at dopplerne ikke skal bukes i mer enn noen få minutter av gangen - og ikke daglig, klarer man å holde se til det, så var det ikke noe problem (men det er jo bare hennes mening).

Back
Topp