Jeg elsker lukten av..

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
KLOR! Jeg vet jeg ikke må sniffe på det, men fy flate så godt det lukter :P Drømmer om å flyte rundt i et klorbasseng haha sært..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi, disse luktesansene! :P Jeg klarer ikke lukten av kunstige ting; såpe, parfyme osv. Eneste jeg klarer er Ajax-lukten, som jeg synes er veeldig god :D Men ellers så merker jeg at jeg liker naturlige lukter veldig godt, rett og slett naturlig kroppslukt! Så er meget sær her i gården også :P :D

Jeg har sniffet på vedkubber tidligere ;) utrolig hvordan lukter slår inn altså!

SÅ JEG ER IKKE ALENE??? hahaha.. jeg satt en kveld å sniffa på vedkubber

Langt i fra alene! Jeg skulle tenne opp for noen uker siden (før jeg ble styggdårlig), men idet jeg fikk tak i en vedkubbe ble jeg sittende å sniffe på den en stund i stedet for å få det varmt :p Helt himmelsk lukt :D

Ha ha jeg tåler IKKE lukten av egg! Det lukter 100 ganger verre enn til vanlig. Føler det er et svovel helvette:p
Til gjengjeld elsker jeg lukten av klementiner - nam nam! Minner meg veldig om julen. Flere som gleder seg til desember?:D:D

Æsj! Jeg tåler ikke lukten av noe som helst...skulle ha vært mulig og "skrudd av nesen" frem til uke 12-15 :P

Back
Topp