Jeg ELSKER jordmora mi!

Destiny85

Forumet er livet
Hun er FANTASTISK! Jeg er så fornøyd med hun at jeg trur jeg skal kjøpe henne en julegave i år faktisk[:D]

Hun sto på for oss på slutten av svangerskapet med Amalie, ringte sykehus, ba om nye vurderingeringer når vi var enige med sykehuset, ga meg sitt private mobilnr når jeg havnet på sykehuset, og stilte opp på samtaler etter fødselen osv (da hørte jeg ikke til den helsestasjonen lenger).

Nå tok hun oss inn på en del samtaler utenom kontrollene, passer på kommunikasjonen med sykehuset, og har sagt jeg skal ringe om det er noe jeg trenger så stiller hun opp (bla om jeg beskymrer meg for lite liv, jeg har morkaka foran).
I dag var vi der på samtale så hun fikk vite hvordan det gikk på ordinær ultralyd + fødselssamtale, hun la merke til at jeg sliter med pusten og at jeg har en stygg hoste. Har slitt med dette i 12 uker, leger og legevakt har avfeid det som virus. Hun nevnte det kunne være kikhoste, tok blodprøve og sendte til dyrking[:)]
Hun skulle ringe meg før jul uansett om resultatet var kommet eller ikke og uansett hva resultatet ble. Da får jeg vite om jeg evt må vente til romjula med svar eller resultatet på prøven.
Er så godt å bli tatt seriøst[:D]

Så deilig å føle at man blir litt tatt vare på!! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

ÅÅÅÅÅÅ, fantastiske herlige jordmora di!! [:D][:D][:D]

Så bra! Gi ho et koselig julekort! [:)] Så skriv du kor mye du sett pris på ho [:)]

ORIGINAL: Skrållan

ÅÅÅÅÅÅ, fantastiske herlige jordmora di!! [:D][:D][:D]

[:D][:D]

Back
Topp