Jeg elsker gasspeisen vår!

monicabebe

Forumet er livet
Det er nemlig regntungt og grått og litt hustrig her i dag. Så da er det så godt å bare fyre opp peisen med fjernkontrollen. Luksus, hehe!
 
 
 
Det skjønner jeg.- Den er også veldig fin[:D]
 
Må si det er luksus ja [:D] Jeg skrur heller på varmeovnen, enn å gå ut å hente ved så [8D]
 
Ja, det er så godt med varme i huset! Eneste varmen vi bruker stor sett, så da unner jeg meg noen timer selv om det egentlig skal være vår her....
 
ser ikke noe til våren i dag!
 
Høres deilig ut - her er det heller ikke vår i dag... tung tåke og yr... men det ser ut som det letter, for det er blå himmel på andre siden av fjorden
 
Kunne ikke sagt meg mer enig! Deilig når en er på ferie også, komme hjem til ferdig oppvarmet hus!![;)]
 
ORIGINAL: Chaba

Kunne ikke sagt meg mer enig! Deilig når en er på ferie også, komme hjem til ferdig oppvarmet hus!![;)]

 
jepp....genialt, rett og slett!
 
Heeerlig!!!![:D]
 
Av en eller annen grunn blir gasspeis til gebiss i mine tåkede øyne....
 
ORIGINAL: Olive76

Av en eller annen grunn blir gasspeis til gebiss i mine tåkede øyne....

 
haha...jeg har alle tennene mine intakt foreløpig[:D]
 
Hvilken gasspei har du? Er det like enkelt som venninna mi sier at det er? Hun skryter så inmarri av gasspeisen hun kjøpte, og jeg har sååå sykt lyst på en selv, gråe kalde lange kvelder.. jeg bor i en leilighet, så sentralvarme er fint, men kosen, i seg selv savner jeg assa.. TV peis er ikke akkurat det samme, hahahha
 
Back
Topp