Jeg elsker epidural!

PengNien

Betatt av forumet
Er fortsatt ikke ferdig, men jeg må si at etter 6timer med økende rier og ingen endring på åpningen... Og det er to døgn siden jeg ble satt igang... At jeg har hatt den innstillingen imot epidural, det var tull! Er så hinsides euforisk etter den bedøvelsen.. Nå kan jeg endelig jobbe med å få han ut :-D

Lykke til kjære deg! Og er enig om epidural! Det var MAGISK(!!!) og gjorde fødselen min kjempebra <3

Så bra at du får en god opplevelse og mye lykke til :D

Lykke til!! :):)
jeg var og kommet til det punktet at jeg skulle vurdere epidural men så gikk det så hastig at det bare var å presse han ut :p så her måtte jeg bare late som jeg hadde det;)

Så bra at du har god opplevelse av epidural :) hadde det med førstemann, men den funket ikke som den skulle(kun på ene siden av kroppen), så ble ganske intense smerter etterhvert på den ene siden i forhold til den andre som var bedøvd. Masse lykke til videre ❤️

Så bra at du har god opplevelse av epidural :) hadde det med førstemann, men den funket ikke som den skulle(kun på ene siden av kroppen), så ble ganske intense smerter etterhvert på den ene siden i forhold til den andre som var bedøvd. Masse lykke til videre ❤️
Samme opplevelse hos meg faktisk!

Back
Topp