Jeg elsker dette terminforumet!

Gæmmis

Elsker forumet
Tor vi kommer til å dele mye glede og spenning her

Så herlig det blir å være på et underforum fullt av damer i samme situasjon!

Gleder meg! Bare vært her et par dager, men storkoser meg[:)]

Det er moro å være med i et terminforum igjen[:)]
Virker som det er mange hyggelige folk her [:D]

Jeg syns det er kjemekoselig her inne allerede! Første jeg gjør når jeg setter meg ved dataen er å gå inn her[:)] var ikke på noen terminforum sist jeg gikk gravid så litt kjekt å kunne ver på et nå[:)]

ORIGINAL: Tobiasgullet

Det er moro å være med i et terminforum igjen[:)]
Virker som det er mange hyggelige folk her [:D]

Enig![:D]

Eg elsker også dette terminforumet, med så mange herlege snupper[:D][:D]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Jeg syns det er kjemekoselig her inne allerede! Første jeg gjør når jeg setter meg ved dataen er å gå inn her[:)] var ikke på noen terminforum sist jeg gikk gravid så litt kjekt å kunne ver på et nå[:)]

Signerer denne jeg

ORIGINAL: Pink moon

Enig, vi kommer til å dele mye sammen her [:)] Vi kommer til å bli en liten "familie" [:D]
Jeg er så glad for at det er så mange som har kommet inn på dette forumet og flere er velkommen!!

signerer [:)] mååå inn hver dag for å se hvordan det går med februar snuppene [;)]

Mhm, d er så koselig å lese, å se. Man føler seg ikke så alene me tanke på at jeg å sambo vil holde d hemmeli en stund, så hjelper d på med dette [:)]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg må innom her hver dag. Ikke det samme uten babyverden og februar-2010.  Jeg har det kjempefint her. [:)][:D]

HELT ENIG!!!!

JA, kjempe koselig er det her! alle er så hyggelige - ingen sånne sure og unødvendige kommentarer[:D][:D]

ORIGINAL: Amaryllis

JA, kjempe koselig er det her! alle er så hyggelige - ingen sånne sure og unødvendige kommentarer[:D][:D]

Hahaha, bare vent til hormonene kicker in for real[:D][:D][:D]

Neida, jeg synes også at folk virker positive. Kan jo hende det blir en diskusjon eller tre hvor vi er uenige, men det viktigste er jo at vi får utvekslet tanker, følelser, erfaringer og kunnskap[:)]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: FruFruktbar

ORIGINAL: Amaryllis

Hahaha, bare vent til hormonene kicker in for real[:D][:D][:D]

Neida, jeg synes også at folk virker positive. Kan jo hende det blir en diskusjon eller tre hvor vi er uenige, men det viktigste er jo at vi får utvekslet tanker, følelser, erfaringer og kunnskap[:)]

nei det er jeg ikke enig i [8D] hehe [:D]

Det er kjempe koselig å få være inne på dette forumet her ett termin forum, jeg har hatt lang fartstid inne på ass.bef og syns det er veldig godt å få komme over på ett termin forum endelig!!! Vi har ventet så inderlig lenge på å få barn så nå syntes jeg det sannelig var på tide at det var min tur. vi har ikke brukt noen form for p-piller ol siden 99!!!![:o] [&o]

Oi dæven, TI år?!?! Så håper jeg virkelig den sitter!!!

ORIGINAL: Serene

jaa det håper jeg også orker ikke å miste en gang til [:(] [&o]
dessuten har vi ikke flere forsøk på IVF ¨nå det koster så himla mye... orker ikke å gå ut med hvor mye med man kan starte på 35000,- for forsøket + medisiner minimum 10000,-....orker ikke mer belasting på kroppen med hormoner ol nå [&o] så nå SKAL spiren vår sitte der helt frem til februar!!! [:)]

Jeg krysser virkelig alt jeg har for at den sitter, og at dere får et herlig lite barn[:)]

Beundrer deg for alt du har vært gjennom, det må ha vært en prosess som har ført til store påkjenninger både psykisk og fysisk.

Klem[:)]

Back
Topp