Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Jeg syns det er kjemekoselig her inne allerede! Første jeg gjør når jeg setter meg ved dataen er å gå inn her[:)] var ikke på noen terminforum sist jeg gikk gravid så litt kjekt å kunne ver på et nå[:)]
ORIGINAL: Pink moon
Enig, vi kommer til å dele mye sammen her [:)] Vi kommer til å bli en liten "familie" [:D]
Jeg er så glad for at det er så mange som har kommet inn på dette forumet og flere er velkommen!!
ORIGINAL: slikkepinn
Jeg må innom her hver dag. Ikke det samme uten babyverden og februar-2010. Jeg har det kjempefint her. [:)][:D]
ORIGINAL: Amaryllis
JA, kjempe koselig er det her! alle er så hyggelige - ingen sånne sure og unødvendige kommentarer[:D][:D]
ORIGINAL: Serene
ORIGINAL: FruFruktbar
ORIGINAL: Amaryllis
JA, kjempe koselig er det her! alle er så hyggelige - ingen sånne sure og unødvendige kommentarer[:D][:D]
Hahaha, bare vent til hormonene kicker in for real[:D][:D][:D]
Neida, jeg synes også at folk virker positive. Kan jo hende det blir en diskusjon eller tre hvor vi er uenige, men det viktigste er jo at vi får utvekslet tanker, følelser, erfaringer og kunnskap[:)]
nei det er jeg ikke enig i [8D] hehe [:D]
Det er kjempe koselig å få være inne på dette forumet her ett termin forum, jeg har hatt lang fartstid inne på ass.bef og syns det er veldig godt å få komme over på ett termin forum endelig!!! Vi har ventet så inderlig lenge på å få barn så nå syntes jeg det sannelig var på tide at det var min tur. vi har ikke brukt noen form for p-piller ol siden 99!!!![:o] [&o]
ORIGINAL: Serene
jaa det håper jeg også orker ikke å miste en gang til [:(] [&o]
dessuten har vi ikke flere forsøk på IVF ¨nå det koster så himla mye... orker ikke å gå ut med hvor mye med man kan starte på 35000,- for forsøket + medisiner minimum 10000,-....orker ikke mer belasting på kroppen med hormoner ol nå [&o] så nå SKAL spiren vår sitte der helt frem til februar!!! [:)]