Jeg elsker deg

Klaramari

Glad i forumet
Endelig i uke 24!
Trodde ikke å nå uke 24 skulle bety så mye men det gjør det. For meg er prinsessa i magen blitt alt allerede, kjærligheten til denne er så sterk, og et liv uten akkruat henne er helt utenkelig!
Så at nå er hun verdt å redde, at helsevesnet i det minste bryr seg og prøver er en enorm lettelse viss noe skulle gå galt. Alltid hørt du må ikle forvente deg å få sterke bånd mesn baby'n er i magen, de kommer etter fødselen. Men båndene mellom meg og lille T blir sterkere vær dag, samme med kjærligheten for henne :Heartred
Litt rart er det å elske henne som jeg ikke kjenner i like stor grad som mannen min, men veldig godt!
Føler meg så heldig som har akkruat hun i magen!!

Litt følses innlegg uten mening :p

Skjønner akkurat hva du mener❤️ Helt fantastisk deilig følelse! :D
Var på ultralyd igjen på mandag, og da lå lille prinsessa og "lekte" med hendene sine, akkurat slik som kommende storesøster pleier å gjøre. Siden har jeg kjent en enorm følelse av kjærlighet, glede og lengsel over henne. Blir nesten litt utålmodig, men håper hun blir inni magehulen i noen måneder til:)❤️

Sitter litt med samme følelsen som deg. Har en fra før så vet litt hva det innebærer og i forhold til forrige gang. Er blitt helt fantastisk glad i den lille babyen vår (som av og til sparker så mye at jeg blir helt utslått) men som viser at han er der og responderer når jeg dytter litt tilbake :happy: i tillegg har jeg så utrolig sterke følelser for mannen min, som betyr alt i verden for meg. Da er følelsene for babyen vår veldig sterk og får meg til å føle at dette er helt rett i mitt liv nå:)

Jeg og kjenner på en helt utrolig kjærlighet til vår lille sønn, og det er både godt og skremmende! Er blitt så ekstremt mye mer redd for å miste han nå, redd for at han ikke har det bra. Samtidig er kjærligheten til min kommede ektemann og pappa blitt helt annerledes. Jeg har hele livet vært veldig selvstendig, og klart meg fint "alene". Men nå, som i kveld hvor jeg er alene hjemme til i morgen, kjenner jeg på et savn jeg aldri har følt før. Elsker virkelig de to guttene mine, og føler meg ekstremt heldig :-)

Back
Topp