jeg ELSKER cheddardip!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Og jeg er SÅÅÅÅ glad for at jeg kjøpte to bokser og begynte tidlig.... Sånn at jeg rekker ned på kiwi for å kjøpe en pose nachos til OG orker å spise alt i kveld før jeg må legge meg

Trone skrev:
Jeg visste det var noe jeg hadde glemt å kjøpe!!!!!!!!!! 

Cheddardip har jeg aldri smakt før! Har vel egentlig ikke hørt om det før heller når jeg tenker etter.. Det må jeg prøve en dag!

Miss Claymore! skrev:
Cheddardip har jeg aldri smakt før! Har vel egentlig ikke hørt om det før heller når jeg tenker etter.. Det må jeg prøve en dag!

du må kjøpe de røde metallboksene fra santamaria.. varme den i en bolle (ikke i metallboksen) i mikroen i 30 sekunder.. og så dipper du nachoschips (som du har varmet i stekeovnen) og bare nyyyyyyyyyyyter!

Trone skrev:
Handlet til og med på "din" kiwi, skal jeg si deg!! :P :P :P 

syns jeg lukta noe ja :P

men de selger ikke cheddardip der assa.. nærmeste for meg er ica på trekanten  og der var jeg tilfeldigvis i dag siden jeg har jobba

IsThaBeth skrev:
Takk for godt tips til å spise meg enda litt feitere. 

er det ikke deilig?

Har nettopp spist en halv boks. Og samboeren har vært på butikken og kjøpt mer så det skulle være nok til nachosen som snart er klar :-D

Takk for ubrukelige slanke tips

Da må det prøves en gang...bare la være å spise noe annet den dagen så kanskje jeg ikke blåser kalori mengden for dagen...

åååååå, det ER så godt!!
Du må prøve å lage hjemmelaget, og ha skikkelig cheddar ost på chipsen når du steker den...
*sikle*

Rebecca85 skrev:
Takk for ubrukelige slanke tips

Da må det prøves en gang...bare la være å spise noe annet den dagen så kanskje jeg ikke blåser kalori mengden for dagen...

start dagen med knekkebrød, så er alt lov...
jeg spiste 5 boller med banan til lunsj... så dette var middag, kvelds og lørdagsgodt...
Får man ikke kosepoeng hos grethe r.? :P Jeg har løpt som en gal på jobb i dag så da satser jeg på at det går opp i opp...

Aldri smakt, men hørtes jo veldig godt ut da....

Rekekreke skrev:
åååååå, det ER så godt!!
Du må prøve å lage hjemmelaget, og ha skikkelig cheddar ost på chipsen når du steker den...
*sikle*

neeei... det må dippes... dipp dipp dipp!!! :D

Dollface skrev:

Rekekreke skrev:
åååååå, det ER så godt!!
*sikle*

Selføøølgelig skal det dippes :P 
Du må ha dipp OG litt revet cheddar ost på chipsen når du varmer den :P

Jeg eeeeelsker Cheddar... Toast med bacon og Cheddar ost... naaaam....

Rekekreke skrev:

Dollface skrev:

Rekekreke skrev:
åååååå, det ER så godt!!
*sikle*

Selføøølgelig skal det dippes :P 
Du må ha dipp OG litt revet cheddar ost på chipsen når du varmer den :P

Jeg eeeeelsker Cheddar... Toast med bacon og Cheddar ost... naaaam....

da må jeg prøve det neste gang og hvis det ikke er godt......

hmm ! er det så godt altså ?? 

Back
Topp