Jeg ELSKER barnet mitt!

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Av og til bare må man hyle det ut til alle og enhver ;)
Her har man lov til det! En egen tråd hvor man kan skyte når de søte, små gjør noe søtt, kult eller morsomt.

Eller når man rett og slett bare MÅ fortelle noen hvor glade vi er i barna våre :)

HELT ENIG :) noen ganger føler jeg jeg bare må si det til alle, men ikke like interessant å høre på vil jeg tro :)

Jeg simpelten ELSKER frøkna mi, ho gir meg sååå mye glede :)

Lur tråd :) For nokon gonger får eg ei sånn byge, der det berre strømmer ekstra over meg kor høgt eg elska dei :) og då bobler det så mykje at eg har lyst å seie det til ALLE :P

Lur tråd :) For nokon gonger får eg ei sånn byge, der det berre strømmer ekstra over meg kor høgt eg elska dei :) og då bobler det så mykje at eg har lyst å seie det til ALLE :P
Ja, det var en sånn byge som inspirerte meg ;) Hihi

Vakringen min <3 elsker den ungen så høyt!!

Vedlegg

• 893239_10152625491900268_1781331512_o.jpg
    893239_10152625491900268_1781331512_o.jpg
    179,1 KB · Visninger: 20
Det aller beste jeg vet i hele verden er nattammingen :)
Og egentlig aller mest etter ammingen, når den lille, tunge, myke og varme kroppen ligger på brystet mitt og puster tungt inn i øret mitt.
Da elsker jeg henne mer enn jeg visste var mulig!

Tenk at jeg har laget noe så perfekt! :)

Jeg elsker han såå høyt! Morskjærligheten er helt spesiell <3
Kan ligge å se på han, og tenke at ingen i hele verden er like søt og god som han :)

Ligger siden av snusket mitt nå. Nettopp sovnet og ligger med hånda på puppen ennå
nydeligste i hele verden. :cool:

Hun sutrer mye om dagen, og har ikke lyst til å sove i det hele tatt. Men alt er glemt når hun ser sånn ut:

ImageUploadedByBV Forum1363339200.539967.jpg
Hvem har bestemt at man må strekke ut beina når man sover liksom? :)

Hun sutrer mye om dagen, og har ikke lyst til å sove i det hele tatt. Men alt er glemt når hun ser sånn ut.
Hvem har bestemt at man må strekke ut beina når man sover liksom? :)
Ha ha ha.. Ja de vet å bre seg utover. Min ligger gjerne i en liten ball helt inntil meg. <3

Back
Topp