Jeg eier ikke tålmodighet..

Destiny85

Forumet er livet
Merker så stor forskjell nå[&:]

Her har jeg jo vært blandt de første med alt, kontroller, ultralyder, vite kjønn, fødsel osv osv.
På April 2011 er jeg blandt de siste! Hver dag jeg er inne så er det nye ultralydtråder og jeg klarer ikke lese de en gang[8D] Jeg er så nysgjerrig at jeg er i ferd med å sprekke[&:]

Godt det ikke er lenge til Torsdag[;)]

Det går jo kjempefort til torsdag! [:D]

Det skal bli veldig artig å få bekrefta at det ligger en lillebror i magen din, hihi [;)][:)]

skjønner deg godt! kjedelig å være sist på sånne ting, men du får trøste deg med at du skal til torsdag og jeg skal ikke før 10 januar[8D]

ORIGINAL: * Babysyk *

Blir spennende å høre om du får vite kjønn [:)]

Jeg har en følelse på gutt. Hva tror du selv da?

Har en følelse av at det er en gutt gitt, så det blir spennende å se[:D]

Skjønner deg meget godt! Var sist i dette forumet, og er sist i det jeg har nå [:'(]
Men vi har mer å glede oss til vi da [8D]

Ja, enn det?[:D]

Håper dagene går fooort!
Har en følelse av at torsdagen kommer til å gå treigt i hvertfall, har ikke time før 13.50[&:]

jeg var sist på augustforumet forrige gang, så det var litt digg å bli flyttet til september og plutselig ha termin 3. istedenfor den 24.[;)] dessuten var alle mye koseligere her[;)]

Du får en jente til [:)]

Du mener det altså?

Vi får vente i spenning å se[;)]

Jeg er 100 % hellig overbevist om at det er en LILLEBROR i magen! [:D][:D] - og det har jeg vært i maaaaange uker nå!

Jeg har trudd gutt i mange uker jeg å nå, men kjenner jeg blir litt mer usikker jo nærmere ultralyd jeg kommer.. enn det? I morgen skjer det[:D]

Back
Topp