Jeg drukner! hvor begynner jeg?

*Kolibri*

Forumet er livet
om ca 1 år skal vi bygge om hele flaten vi bor på, den går fra å være 90kvmtil å bli 180kvm
hvor begynner jeg planleggingen? syns det er et rent kaos å planelgge så mye på en gang av interiør, fargevalg, gulv, fliser, kjøkkeninnredning, ny gang, to nye bad, 3 soverom, 1 kontor, nye gulv i alle rom osv osv..
blir sprø!!
så her er spørsmålet: hvor begynner jeg?[8|]

Jeg hadde nok begynt med planløsningen. Det andre kommer senere.
Men ja jeg skjønner du blir sprø, vi har tegnet vårt eget hus og nå er vi på interiøret. Skal prøve å få en rød tråd gjennom hele huset og da er det ikke bare lett å finne fliser, gulv, benkeplate, trapp osv som mathcer...

ORIGINAL: Martes

Jeg hadde nok begynt med planløsningen. Det andre kommer senere.
Men ja jeg skjønner du blir sprø, vi har tegnet vårt eget hus og nå er vi på interiøret. Skal prøve å få en rød tråd gjennom hele huset og da er det ikke bare lett å finne fliser, gulv, benkeplate, trapp osv som mathcer...

ja vi har en arkitekt som har tegnet og godkjent plantegningene som er sendt til byantikvaren og plan og bygg. etaten..så nå gjenstår å fylle alle rommene med alt hehe
vi bor i sveisterhus og jeg er fortsatt usikker på om vi skal gå for orginalt interiør på eks bad og kjøkken eller om vi skal modernisere litt..
jeg blir sprø!

[:D]

Les masse forskjellige interiør blader, klipp ut det du liker og sett inn i en bok. Dra å se på gulv,fargeprøver,fliser osv uten å ha bestemt deg på forhånd..Du skal se du får ideer,og ganske fort finner ut hva du ikke vil ha[;)]

Back
Topp