jeg drømte i natt.....

Mai10+Mai12

Forumet er livet
At vi var på UL og fikk vite at vi venter en gutt <3
Jeg fødte i lynfart (noe jeg ikke gjorde sist) og ut kom det 2!!! jenter :/

drømmen var så virkelig, så når jeg våkna var jeg veldig forvirra og prøvde å lete etter babyene i senga ;)
Igår var jeg på 1. kontroll. og idag kom svigermor innom oss og lurte på hvordan det gikk hos legen igår, også spør hun meg om det er 2 inni magen :/

Hva skjer? noen som prøver å fortelle meg noe eller ?? :p:p:p

Også lurer eg på om noen har fått målt magen enda? (fundusmål) Jeg ble målt igår og er 14 cm...

Drømmer er skummelt... 
Jeg drømte som en helt rundt sist fullmåne og tenkte, jaja, kanskje det bare var tilfeldig, men natt til i går drømte jeg masse igjen og da streifet det meg at kanskje det var fullmåne igjen, men tenkte ikke noe mer over det før vi var på besøk hos mormor i går og hun titter ut vinduet og sier 'nå er det nesten fullmåne...' haha. Helt merkelig. Var ikke slik før jeg ble gravid, men nå ser det ut til at månen gjør at jeg har lange, lange drømmer... er det mulig? :)

Når det gjelder magemål, så blir nok ikke det noe av før hos jm i uke 24 regner jeg med. Morsomt at du har fått den målt allerede :)

Og si ifra om det oppdages 2 stk da :-) Spennende!!

Jeg drømte noen uker før jeg skulle på UL at vi skulle få en gutt. Drømmen var veldig virkelig og jeg ble sikker på at det var en gutt i magen. Reiste på UL, og fikk jammen vite at vi venter en liten gutt ;) 

Lykke til :) 

Jeg har drømt at jeg ventet jente, men det viser seg at vi venter en gutt. Og tidligere denne uka drømte jeg at jeg hadde mista alt håret bak på den ene sida!!! Skikkelig mareritt, det var bare dun der, og jeg har så kort hår så jeg fikk ikke dekket det til heller. Det var såå krise!!! Da jeg våknet hadde jeg helt panikk og måtte kjenne etter om det var sant eller ikke.... Heldigvis var alt håret på plass, hehehhe ;)

Så vi drømmer vel mye rart om dagen, men det blir morsomt å se om du er sanndrømt da!!! :)

Jeg har ikke blitt målt nei, hun sa det var for tidlig da jeg var på kontroll i uke 12.

Drømmer så fantastisk mye om nettene. så jeg føler meg faktisk ikke utvilt når jeg våkner om morgningen

Mange komboer av at kjæresten min er skikkelig dust (som for eksempel at han skulle være med i skal vi danse og ikke hadde sagt noe til meg) og at babyen er kommet og vi stresser som bare det.

Våkner opp til flere ganger om natten av disse livlige drømmene. Jeg drømte livlig før også, men nå har det tatt helt av.

Går det over?

sklle egentlig ikke måle magen. men når hun tok undelivsundersøkelsen og kjente på meg innvendig, så måtte hun ta tak i magen og da sa hun: oi her har det vokst, du har jo livmora opp til navelen :) og da ville hun måle utenpå. Kjekt det syns jeg. sist gang målte jeg ikke før i uke 23, og da var jeg 18 cm...

^Åj, kanskje det er to inni der da!? Så spennende:)

Jeg drømmer masse masse hele tiden, og det er veldig skjeldent noe bra. Har drømt om slimpropp (!), babyer som kommer ut og ser ut som voksne menn og mye annet spenstig. Men i natt tok kaka...

Jeg drømte at jeg var på et stort fjell i Sør-Amerika sammen med mannen min og et vennepar, men så datt vi alle sammen ned, og jeg var den eneste som hadde fallskjerm på...! Etter jeg hadde landet gikk jeg rundt og lette etter noen jeg kunne snakke med som kunne hjelpe meg å få tak i alle hjemme, men ingen skjønte hva jeg sa.

Jeg var så utrooolig lei meg, for jeg var sikker på at mannen min var død. Og alt var så virkelig...

En ikke veldig god natt med andre ord...

Back
Topp