Jeg drømte en drøm

silke

Gift med forumet
Siden vi her snakker om det meste tørr jeg snakke om en drøm jeg drømte i natt. Kanskje noen kan hjelpe med å tyde den?

Det startet med at mannen min skulle gifte seg, med en annen. Noe som i utgp er rart da han ikke har tro på ekteskap og vi er sammen. Jeg var plutseli på Cuba, der var det mye bråk i gatene, fokl sprang og ropte. Jeg var utrygg. Sammen med en venn gikk vi inn på en kjempestor konsert. Det var et kjent band. Så ble det uroligheter der og, noen kastet en flaske som traff en mann lenger nede i salen, men noen glass skår traff meg i magen. Jeg dro ut store skår fra magen min. Det gjorde ikke vondt men jeg var redd for den lille inni der. vi gikk hjem til hans familie, dagen etter var det fortsatt glassskår som kom ut fra magen. Nå ble det et hopp til da min mann giftet seg. Et romantisk brullup på en strand. Det liksom afekterte ikke meg, det bare skjedde. Så ble det et hopp i gjen og jeg såg datteren min voksen med en skadet fot som kom fra glass skårene.... Min mann hadde ingen kontakt med henne.

Syntes dette var en kjempe rar drøm...[&:] Hva synest dere?

Jeg drømte at sambo fødte en gutt i natt jeg [:D][:D] Forleden natt fødte jeg ei jente med masse svart hår [:D][:D]
Hva slags tanker er det som opptar meg mest om dagen tro..[8|] [:D][:D][:D]

Er vanlig for gravide å ha "syke drømmer" trenger ikke å bety annet enn at du er litt bekymra.. trenger ikke bety det engang[;)]

Hi hi. Skulle gjerne drømt at det var han som fødte barnet vårt[:D]

Søkte å tolke drømmen via den linken du sendte ankio. Fant at det kanskje var en positiv drømm [:)]

Bryllup betyr endring og glede (kanskje han gleder seg til å få en datter, at det var tegn på kjærlighets erklæring)?

Ødelagt glass betyr og endring, Skade betyr at man skal være forsikti og sår at ting blir bedre...

Dette er vel ikke noe revolusjonerende, er jo tanker en har hele tiden. Hvordan familien blir etter det er kommet en til [:D]

Tusen takk for tankene deres.[:)]

Back
Topp