jeg drømte at jeg ammet i natt

Smulen

Forumet er livet
i natt drømte jeg at jeg ammet og det var bare så utrolig "ekte" om dere forstår hva jeg mener. (enkelte drømmer er mer konkrete enn andre). jeg ammet ei lita jente og hun var min! for en herlig drøm, var helt glad når jeg våknet. om man ikke kan oppleve det på ekte er det jo godt å ha drømmer...
 
krysser fingrene for at det betyr at spiren sitter denne mnd!! [;)][:D] 
 
Hei du!!
Jeg drømte at jeg og samboeren min var på sykehuset. Hadde akkrat fått sønnen vår.... Denn er noe av det mest ekte jeg noen gang har drømt...
 
Like etter testet jeg positiv, og nå er jeg 7 uker og 4 dager på vei!
 
Kanskje det er et forvasel???!!!
 
ORIGINAL: Jenta-83

Hei du!!
Jeg drømte at jeg og samboeren min var på sykehuset. Hadde akkrat fått sønnen vår.... Denn er noe av det mest ekte jeg noen gang har drømt...

Like etter testet jeg positiv, og nå er jeg 7 uker og 4 dager på vei!

Kanskje det er et forvasel???!!!

 
la oss for all del håpe det![:D]
 
Ikke si slikt da... jeg drømte her en natt at jeg ammet to kattunger! den drømmen var også skikkelig virkelig, var litt trist for at jeg hadde fått kattunger da, men skjønte jo at det var fordi samboeren min er halvt katt (er ikke helt dum så klart)... pleier jo ofte bli slikt da [:D]
 
ORIGINAL: **Flash**

Ikke si slikt da... jeg drømte her en natt at jeg ammet to kattunger! den drømmen var også skikkelig virkelig, var litt trist for at jeg hadde fått kattunger da, men skjønte jo at det var fordi samboeren min er halvt katt (er ikke helt dum så klart)... pleier jo ofte bli slikt da [:D]

 
jeg drømte at jeg fødte 3 svarte mini-grisunger i dusjen jeg... [8D]
og jeg er sanndrømt. men forhåpentligvis ikke om det! [:'(][:D]
 
Du skal se drømmen din blir til virkelighet snart, Smulen! Kanskje spiren sitter alt neste gang! Jeg håper så inderlig det!!![:)] Fortsatt masse lykke til!!!
 
ORIGINAL: dua

Du skal se drømmen din blir til virkelighet snart, Smulen! Kanskje spiren sitter alt neste gang! Jeg håper så inderlig det!!![:)] Fortsatt masse lykke til!!!

 
takk Dua! du er vel hærlig![:D]
 
Skal bare mangle, Smulen[:D][;)] Du en no bra hærlig du og!!![:D]
 
ORIGINAL: dua

Skal bare mangle, Smulen[:D][;)] Du en no bra hærlig du og!!![:D]

 
[:D]
 
Back
Topp