# Jeg deler ut rabattkode - 40 %!! #

*FruM*

Elsker forumet
40 % på alt fra MENU hos Jernia nettbutikken! [:D]

Her er mer info:
http://www.frumaela.com/2011/03/en-gave-til-alle-lesere.html

Jeg ELSKER disse, og har planer om å kapre flere! [:D][:D]
Til dere som lurte: Det er bordskånere, altså - gryteunderlag!
Som kan slåes sammen og tar liten plass!

Jeg tar meg selv i å lure på hvor mange lesere du har, og hvor mange du ville hatt uten de jevnlige reklame-innleggene på BV.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Jeg tar meg selv i å lure på hvor mange lesere du har, og hvor mange du ville hatt uten de jevnlige reklame-innleggene på BV.

ta deg en bolle`a .. herregud så sørgelig du er[&o]

ORIGINAL: trekløver`n

Jaha, men jeg lurer jo litt på hvorfor noen får lov til å komme med de evinnelige reklameinnleggene for bloggen sin til stadighet her inne, mens andre blir slaktet hvis de prøver seg.

åååååååååååå ønsker meg veldig slike!!! de er så fine og praktisk [:D][:D] men koster litt(tror jeg) så har ennå ikke kjøp noen.

Vi har slike som er laget av kork. Har hatt så lyst til å bare kaste de... er jo så stygge og bruker så mye plass..

Jaha, men jeg lurer jo litt på hvorfor noen får lov til å komme med de evinnelige reklameinnleggene for bloggen sin til stadighet her inne, mens andre blir slaktet hvis de prøver seg.

noen som har blitt det? hm.. det var jo litt.. da er det heller like greit å la være å gå inn på linken.. [:)][8|]

ORIGINAL: *EnSolstråle*

åååååååååååå ønsker meg veldig slike!!! de er så fine og praktisk [:D][:D] men koster litt(tror jeg) så har ennå ikke kjøp noen.

Vi har slike som er laget av kork. Har hatt så lyst til å bare kaste de... er jo så stygge og bruker så mye plass..

med den koden får du de for under hundrelappen da[;)]

noen som har blitt det? hm.. det var jo litt.. da er det heller like greit å la være å gå inn på linken.. [:)][8|]

Ja, det gjør jeg selvsagt - men hva har det med saken å gjøre? Poenget er at det irriterer meg at enkelte bruker forumet uhemmet og skamløst til å fiske blogglesere, mens andre får unisone smekk på lanken hvis de skulle finne på å legge inn en link. Selv smekker jeg alle, men jeg er da altså litt opptatt av prinsippet her. Dessuten er ikke blogg-fiske-innlegg så mye mer stuerene, eller mindre masete, for den del, enn de evinnelige "stem på meg"-trådene.

DEN er jeg veldig enig i. Er mye forskjellsbehandling ute og går, verst når moddene holder på med det synes jeg..

Men kommer litt an på måten man reklamerer på og. Noe er bare himla irriterende, og andre ting er greit. Den her f.eks, irriterer meg ikke. Så jeg er vel ikke så mye bedre selv [8D]

ORIGINAL: lillemy2000

Hva er det???[8|]

Kanskje lurt å skrive det! [:-]
Det er gyrteunderlag! [:D]
Så kan de slåes sammen og tar kjempe liten plass!

Jeg tar meg selv i å tenke at akkurat det er helt opp til deg å lure på!
Det er et åpent forum og alle kan legge ut her - det er heller ingen TVANG å gå inn, bare slik at du vet det!
MEN jeg er så klart veldig glad og takknemlig for alle lesere jeg har fått via BV! [:)]
Men i følge statisikken på blogspot er det ikke babyverden som er det de fleste leserne kommer fra!

Ang. det å få "smekk" så trur jeg rett og slett det går på at admin/mod ikke klarer å følge med på alle tråder. D
Derfor blir noen flyttet og noen ikke - mine blir da støtt og stadig flyttet de også.

De er KNALL fine og praktiske!! [:)]
De koster rundt 200 på butikker. Iallefall når jeg kjøpte i gave i til jul for to år siden.
Med rabattkoden koster de kun 89 kroner! [:)]

De er supre! Har 6 sånne [:)]

ORIGINAL: BUtterfly86

eller du kan gå på europris og kjøpe samma greia til 39 ,- [;)] Har både menu sin og europris sin, like gode begge to [;)]

Eller det! [;)][:-]
Men vil jo innbille meg at Menu sin kanskje har bedre kvalitet over LENGRE tid, men det vil tiden vise! [:D]

ORIGINAL: *FruM*

De er KNALL fine og praktiske!! [:)]
De koster rundt 200 på butikker. Iallefall når jeg kjøpte i gave i til jul for to år siden.
Med rabattkoden koster de kun 89 kroner! [:)]

Skal absolutt kjøpe noen, ble jo en grei pris nå. [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: BUtterfly86

Har ikke merka noe til nå jeg ivertfall. Har hatt begge mine i 2 år. [:)]

Så kjekt!! [:D]
Geniale er dem jo uansett [;)]

Finnes de i forskjellige størrelser, eller er det bare til små kasseroller?

ORIGINAL: Vaffelrøra

Det er bare en størrelse, men man kan bruke de til alle størrelser!! [:D]
Jeg bruker de til både sauskjelen vår som kanskje er 15 cm i diamenter, samt til den største kjelen vår som er 25-30 cm i diamenter! [:D]

ORIGINAL: *FruM*

ORIGINAL: Vaffelrøra

Det er bare en størrelse, men man kan bruke de til alle størrelser!! [:D]
Jeg bruker de til både sauskjelen vår som kanskje er 15 cm i diamenter, samt til den største kjelen vår som er 25-30 cm i diamenter! [:D]

Ok [:)] Takk for svar [:)]

Haha, ler litt av at den ble flyttet nå! [:-]

MEN skjønner egentlig ikke hvorfor den ble flyttet, dette er da ingen konkurranse?! [:-]

Back
Topp