Jeg døper deg....

Olive76

Forumet er livet
Ungene plasket i en balje med vann i hagen her i Dk idag. Da begynte Gustav plutselig å øse vann på hodet av Malte og sa:
"jeg døper deg åh herrgud, åh herregud, åh herregud". Så det er altså sånn det gjøres....

Han er forresten overbevist om at jeg har baby i magen. Ikke nor vi har snakket om i det hele tatt med ham, men han bare sier. "Mor du HAR altså baby i magen". Raring! Men må vel bare ta hintet og innse at jeg har stor mage[&:] (og så har jeg en høygravid veninne, så han er vel inspirert derfra). Eller veldig veldig klarsynt og intuitiv[8D]

Hahaha!! Jeg dør nesten litt av latter.. [:D]
Fantastisk bra!

Han er sannelig herlig han Gustaven din - og så har han tydeligvis evner ut over det vi hadde ant [:D]

hahahah nå så utrolig bra.. (lo først av dåpen..)
Har også fått slengt den om magen bare i en annen variant: Mamma?? koffor har du kjukke mage??? hmf[8D]

... kanskje du skal lære litt av Gustav?? så slipper du å si så mye.. du får med døper deg og herregud.. mangler bare en Amen så er det i boks![:D]

Jeg tror ikke "åh Herregud" er representativ for hele treenigheten altså. Så tror ikke den dåpen er godkjent. Må nok holde meg til den originale liturgi - eller i alle fall den gjeldene.

Haha, knallbra!! [:D]

Og babymage ja.. Ronja er superklar for ein baby til. Ho må jo ha 2 søsken, sidan naboen har det.. [8|][8D]

[:)] så bra , har nok en etterfølger der.

ORIGINAL: Olive76

Ungene plasket i en balje med vann i hagen her i Dk idag. Da begynte Gustav plutselig å øse vann på hodet av Malte og sa:
"jeg døper deg åh herrgud, åh herregud, åh herregud". Så det er altså sånn det gjøres....

Han er forresten overbevist om at jeg har baby i magen. Ikke nor vi har snakket om i det hele tatt med ham, men han bare sier. "Mor du HAR altså baby i magen". Raring! Men må vel bare ta hintet og innse at jeg har stor mage[&:] (og så har jeg en høygravid veninne, så han er vel inspirert derfra). Eller veldig veldig klarsynt og intuitiv[8D]

Hmmm....
Har han rett da eller?[:)]

Back
Topp