jeg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør

Trillemor82

Forumet er livet
av slike hemmelige gravide...!!!!!!!!!! jeg har en mistanke.. men når noen begynte å snakke om to jenter.. så begynte jeg å lure.. åååååååååååååååååååååååå... jeg kan ikke dra på ferie uten interett når iallfall, uten at noen holder meg oppdatert!!!!![:D][:D][:D] noen som melder seg frivillig??[:D]

na, na, na, na ,na ,na.. jeg vet hvem det eeeer!! 

neida, jeg gjør ikke det [&o]
Men jeg har en mistanke, og vedkommende har ikke to jenter [;)]

den jeg tenker på har to gutter.. men når det ble nevnt to jenter i den andre tråden.. så begynte å tenke litt på hvem av oss her inne som har to jenter... men jeg hadde to i tankene... og det hadde enten blitt barn nr 3, eller 4... helt til jeg fikk hjelp til å tenke over at 4 barn på 4,5 hadde vært litt heftig.. så da stod jeg igjen med en her...[8D] men jeg dør for det.. hater virkelig slike hemligheter...[:D][:D][:D][:D]

jeg tenkte også to gutter, men ble litt forvirret når noen hadde skrevet to jenter[8D]

jeg tenkte og to gutter jeg[;)]
er vel bare 3-4 her inne som har to jenter, inkl meg og deg, og det er IKKE meg

DU har da to jenter Trillemor[8D]

Jeg er også driiiitnyskjerrig, men jeg har ikke clue på hvem det kan være[&:]
Ser ut til at jeg må lure meg innom nettet nå når vi reiser på ferie[:D]

Hahaha. Du Døøøøør og jeg flirer meg ihjel. Ikke bra dette! Men tror det er bra for september 2006! Og bra for meg også. Og også bra med litt spenning i livet.

altsa... jeg ble lagt inn på hjertevervåkningen da jeg var gravid.... og har veldig lite godt av dette her.. jeg dør.. og det er faktisk ikke noe å le av!!!![:D]

og olive: det er vel bare maria som har blitt gravid uten sex???? sååå jeg tror ikke det er noen ny jesus som er på vei.. ergo.. jeg er nok ikke gravid...[:D]

Du overlever nok trillemor - prøv å tenke på annet - for eksempel når du kommer på besøk hit![:D]

Jeg fikk en liten anelse plutselig - håper det er tilfelle - lurer på om vi tror samme, lenemor[:D]

Er jeg den eneste her som ikke har snøring i det hele tatt??
Klarer ikke få en liten mistanke en gang etter det ene innlegget[8D]

Jeg vil også være med i "jeg vet, jeg vet, jeg vet" gjengen[:D][:D]

Dere burde starte detektivbyrå, tror det hadde blitt stor suksess med høy oppklaringsprosent[:D]

ORIGINAL: Snart2!!

Er jeg den eneste her som ikke har snøring i det hele tatt??
Klarer ikke få en liten mistanke en gang etter det ene innlegget[8D]

Jeg vil også være med i "jeg vet, jeg vet, jeg vet" gjengen[:D][:D]

Dere burde starte detektivbyrå, tror det hadde blitt stor suksess med høy oppklaringsprosent[:D]

Næh, jeg har ikke en liten mistanke en gang[&:]
Om det er noen som føler de vet er det bare å sende en liten pm til meg[:D][:D][:D]

Hmm... har en som jeg mistenker! Men den andre må forskes litt mer på![8D]

jeg mistenker en veldog sterkt... men............................................ er nå litt usikker.. men vi får se... den andre ødela alt her[8D] for jeg aner virkelig ikke noe der...[:D] men............................................... tiden vil vise..

jeg har innsett at jeg sikkert er på bærtur igjen.. to bærturer faktisk [8D]

ORIGINAL: lenemor

jeg har innsett at jeg sikkert er på bærtur igjen.. to bærturer faktisk [8D]

[:D][:D][:D]

Tror jeg snart dør også. For nr. 2 strever jeg altså med å regne ut....

Back
Topp