Jeg burde skamme meg

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
...men det gjør jeg ikke ;)
Det er lov i dag vel?!
ImageUploadedByBV Forum1363020828.348465.jpg

har to sjokolader i jakke lomma. og blir antagelig en til når jeg skal ute å gå.

har to sjokolader i jakke lomma. og blir antagelig en til når jeg skal ute å gå.
Jeg har drømt om sjokolade lenge! Glemte å kjøpe i helga :p

fikk i meg litt i helga, tanta mi satt fram en del i skåler.

Fy fader det var mye sjokolade. Fy skam deg. :P

Hvis jeg drikker mer vin så melder sikker Krica meg til BV ;) Og da mener jeg ikke BabyVerden :p
:P KOs deg du mrria. Vet at du er ei god mor som stopper i tide. ;)

*flirer* :) stakkars mrria, du må i hugse på at det har ikkje med kor ofte/skjelden du drikke, har med kor mykje!:)
Jeg drikker jo ikke mer enn et glass når jeg er alene :)
Får jeg tømme restevinen fra hytta i dag da? :p Haha, neida. Eller joda. Eller..? ;)

Nam! Det er lov! :D Forresten, er det bare jeg som syns det er litt pinlig når det er samme person som sitter i kassa hveeer gang man kjøper masse godis?

Nam! Det er lov! :D Forresten, er det bare jeg som syns det er litt pinlig når det er samme person som sitter i kassa hveeer gang man kjøper masse godis?
samme her!:P Eller dei gongane eg må innom for å kjøpe masse brus, battery og røyk.... (alt til min kjære, som naturlegvis blir glømt når eg handler på butikken ilag med ungane:P) og så må eg kjøpe mykje, så vi har så eg ikkje glømmerdet igjen :P

Dødsflaut :p Må bytte litt på hvor man handler :p Nå om dagen kan du jo si "mannen kommer til å bli fornøyd med påskeegget i år!" til de i kassen ;) Hahaha

nett som alkisane som prøver seg med ein sånn "slitsom dag med mykje møte, må feire at dei er over" :P

De i kassa der jeg handler er ikke så pratsom :p

Back
Topp