jeg, bridzilla?...

verteline

Elsker forumet
jeg har ALDRI drømt om noe bryllup, ville egentlig reise bort å gifte meg men sambo ville ikke det, så ble kirke å fest her..
23 juli er vår dag [:D]

for første gang var jeg å se på kjoler i går2 april.. aldri brydd emg en døyt om hele kjolen (så lenge jg ikke kommer i joggebukse er vel folk fornøyd? )

men nååå når jeg har sett på de domme kjolene somer fantastisk flotte, ANER JEG IKKE HVA JEG SKAL KJØPE!!! :P

hvordan bestemmer man seg for sånt?.. la ut en avstemming i går på 2 nydelige kjoler, men nå er det plutselig melliom 4!?!.. [8|]

Haha!

Lykke til :-p

Den fjerde kjolen er flott, men synes fortsatt 1 er best [:D]

ORIGINAL: *Zephyre*

Haha!

enig jeg... komme litt an på hvor enkel du vil ha den liksom...

Gøy å se på andres kjoler... og elsker å være i andres bryllup.. men glad vi stakk og gifta oss og slapp å styre og ordne slikt. Men skjønner at det er stor stas for mange [:)]

Nr.4! Nyyydelig! [:)]

syns alle er flotte jeg :P nr 4 ligner litt på en jeg prøvde som såg fin ut så muuligens bestille den :P vaaanskelig...

andre som sleit med å finne den rette kjolen?

ORIGINAL: *Zephyre*

Haha!

Velg alltid den du føler deg best i! Jeg er en sånn som tror på at man VET det når man finner kjolen sin, så prøv og prøv! (ja, det er lov til å gå i flere butikker, flere ganger, og flere dager!![:D])

Ja det er dritvansklig. Synes alle var fine men falt mest for nr4

ORIGINAL: Pluggensen

Velg alltid den du føler deg best i! Jeg er en sånn som tror på at man VET det når man finner kjolen sin, så prøv og prøv! (ja, det er lov til å gå i flere butikker, flere ganger, og flere dager!![:D])

ja det kunne jeg gjort, hadde jeg bare syns det var kjekt :P haaaaaaaaaaaater å prøve klær jeg :P gjør det ALDRI om jeg MÅ.. prøvde jo fra kl 11-14 på lørdag, får være nok gett:P så skal jeg bestille på nett og...

tenkte å bestille to da sånn i tilfelle... blir ca 2300 kr [:D]

Den nr 3, med skuldrer på, var jo heeelt nydelig!! [:D] Vanskelig valg dette med kjole ja.

Jeg er litt prinsessete av meg jeg da, likte den 3 og 4 best :)

Nr 3 (den du ser ryggen til også) Uten tvil!!!!!!

Back
Topp