Jeg blir stressa!!!

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hei dere.

Er alle dere som er her inne, klar med det meste av utstyr, klær, barnerom og hele pakka???
Vi har ikke kjøpt noe som helst enda vi!! Tenker at "vi har jo hele sommerferien på oss". Men så leser jeg her, og da begynner jeg å lure på om vi er helt fullstendig på jordet...

Hvorfor har dere alt klart nå? Er det fordi man bør det, eller er det fordi dere ikke har klart å vente liksom...?[8|]
Er jeg allerede en treig og uansvarlig mor??[:(]

Hilsen meg

Takk, Tussi2, for jeg blir like stressa som deg jeg... Det eneste vi har gjort er å bestille vogn. Det er litt tilfeldig egentlig at den er kjøpt allerede, men fikk litt ro i sinnet etterpå siden det var en stor avgjørelse for meg (den er jo så dyr!!!). Tror du kanskje bør tenke på å bestille den før fellesferien starter (hvis du ønsker en modell som må bestilles da...). Så da har du jo plenty av tid enda!!! [;)]
Ellers er barnerommet malt, men helt tomt. Mangler alt av klær og annet utsyr, seng og kommode... Regner med at det blir en lang sommer for oss augustmammaer så kanskje det er godt å ha noe å pusle med??? [:)]

Cheer up vennen!

Det eineste vi har kjøpt er vogn, og det er bare fordi vi kom over eit godt tilbud. Og for to uker siden så kjøpte eg to sett med klær og 2 bodyer. Har egentlig ikkje begynt heilt eg heller. Må jo ha noe å gjør på i sommer[:D] 

Vi har kjøpt litt, det er fordi det er så utrolig dyrt og for at vi ikke skal bli helt blakke i sommer! Da kan vi bruke feriepengene på oss selv og kose oss... Men enda har vi en god del igjen. (mye å kjøpe til første mann..)

TAKK!!!!!!
Nå blei jeg litt mer beroliget. Man blir jo litt hormon-tullete i denne tiden også, så det er jo ikke alltid man takler det helt hvis man føler seg "på feil jorde"..
Barnerom ja... Vi har egentlig ikke tenkt lenger enn at babyen skal bo på rommet vårt det første året vi.. Så å pusse opp et rom er veeeeeeeeeeldig langt nede på lista foreløpig. Vi har et stort rom som er litt "til overs", og det er helt ok bare vi får flytta ut alle "voksen-tingene" liksom. Men jeg tror ikke vi trenger hverken å male eller gjøre noen andre store ting der. Ut med tv og pc og kjipe veggbilder, og inn med barneting i stedet, så er mye gjort tror jeg. Mulig far har litt vondt for å gi fra seg "gutterommet", men man kan da overtale...

Men uansett jenter - takk for svar! Da venter jeg med å gå bananas i butikkene til jeg får ferie om et par-tre uker.

Klem!

Back
Topp