Jeg blir stressa jeg..

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hvordan er avføringen til deres som får mme? Sebastian fyller hele bleia (pluss litt oppover ryggen[:)]) 1 gang i døgnet, og den er helt rennende, nesten som vann.. Er det normalt?? Og han gråter veldig i forbindelse med bommelom.
Jeg har jo Cøliaki (glutenallergi), og begynner å få litt angst om kanskje han har allergi også. Er jo gluten i både erstatningen og malten.
Skal prøve meg på Hipp og se om det hjelper. Den er glutenfri. Huff! Håper virkelig ikke at han har arvet det av meg. Da får jeg dårlig samvittighet..[8|]

her varierer det fra 1 til 3 bæsjebleier.. somregel har han en bleie stappfull.. men varierer mellom løs avføring og litt mer "fast" avføring...

nå får jo Nate mm altså, vet ikke om det blir det samme, men det er bare gult slim, og i mengder-klesbytte hver dag. Både mamma og svigermor sier det er helt normalt-svigermor mener det er det samme med mme.

Vi gir MME..her er den løs, men ikke sånn du beskriver. Er litt kornete grønn/brun. Bæsjer 1 gang om dagen...full bleie ja, men har heldigvis ikke "lekket" enda [:D] 

har hørt at slimaktig avføring kommer når ungen ikke får nok næring!! hadde jeg vært deg så hadde jeg sjekket det med legen/HS.

Her kommer det og mye.. Før bæsjet hun hver dag, men nå siste tiden har det vært ca. annen hver dag. Avføringen er gulkornete, og ganske tykt flytende..Hun blir helt rød i fjeset når hun bæsjer, og man hører at hun tar i.. Etter på er hun kjempe fornøyd. [:)]

Back
Topp