Jeg blir sprø!

snowball

Glad i forumet
Må få ut litt frustrasjon her!

De siste nettene har Eva kun sovet ca. 8 timer, maks 9 timer om natten. Så våkner hun...LYS våken og står i sengen. Helt umulig å få henne til å sove igjen. Så er det opp og heller prøve å sove igjen om en liten stund. Hun er lys våken et par timer og så tenker jeg at jeg må prøve å få henne til å sove igjen. Noe som virker umulig. Jeg sørger for at hun er mett, vugger henne og synger for henne og gjør alt for å få henne til å sove. Men neida. Sånn holder vi et par timer. Det samme styret er det å få henne til å sove på dagen eller kvelden også. Og så ender det jo med at hun blir overtrøtt også.

Jeg får derfor sove lite selv også, om jeg ikke legger meg samtidig med henne om kvelden, og jeg kjenner at jeg blir frustrert av dette, og det blir liten tid for seg selv eller andre gjøremål. Føler halve dagen går bort i bare få henne til å sove!
Før kunne jeg legge henne i grindsengen og hun lå og pludret litt selv før hun sovnet, men etter at hun har lært seg å reise seg kan jeg ikke det, for hun VIL ikke ligge i ro og reiser seg hele tiden i sengen, noe som jo også holder henne våken.

Noen andre som har samme problem?

Kjenner igjen det du skriver. Sånn var det her også når Emil lærte seg å reise seg opp i sengen.
Her har det gått over - heldigvis... Hold ut - Det går nok snart over hos dere også =)

Ja hold ut å prøv å hvil når du kan, virker som de kommer i en ny periode i den aldern de er i nå.Er jo spennende for de små å plutselig kunne bevege seg så mye [:)] Og mange blir urolige på natta, og trenger nå ofte ikke sove så mye som før. Har hørt om flere som har eldre barn hvor jeg har "klaget" over dette, og de sier deres barn også var slik i den alderen(og de lurte fælt) da har kutta ned til en dubb om dagen og da har det blitt bedre, og holdt ut.

ORIGINAL: #Åsen#

Kjenner igjen det du skriver. Sånn var det her også når Emil lærte seg å reise seg opp i sengen.
Her har det gått over - heldigvis... Hold ut - Det går nok snart over hos dere også =)

Du mener det går over når nyhetens interesse om å klare å stå har forsvunnet? [:D]
Og hvor lang tid tok det sånn ca.?
Her går det i "opp og stå" hele dagen.

Og hun sover ofte 10 timer døgnet tilsammen, noe jeg syns er lite. Mens hun selv ser jo ut som hun har det bra... [8|]

Simen var også sånn i starten når han reiste seg opp..
Men lar han holde på litt så begynner han som regel og sutre ltt da går jeg inn og legger han ned og sier natta..Gjentar dette alt fra 3 -15 ganger i løpet av kvelden,men er sjeldent oppe i 15 ganger lenger..

Håper det roer seg hos deg snart også[;)]

Back
Topp