Jeg blir snart gal!

Konepone77

MrsAmor
Hei!

Dette er mitt 5 svangerskap,alle disse har vært HELT like,blitt kvalm veldig tidlig,ømme bryster, reagert på akkurat de samme lukter og smaker.

Jeg er nå 8+5 og har ingen symptomer...
Skal på tidlig ultralyd på mandag,har en såå sterk følelse på at ting ikke er som de skal.
Andre her inne som har hatt såå forskjellige svangerskap??

Jeg har hatt 3 helt forskjellige.

Det første med bare menssmerter. Fant det ikke ut før uke 10.

Det andre med ALT! Kjempe dårlig til uke 20. bekkenløsning, digre pupper!

og dette, jeg vet ikke hva som skjer.
Opp og ned hele tiden med kvalme og tretthet. super form en dag, helt elendig en annen. merker ikke noe til puppene. Helt annerledes følelse en de andre.

Så jeg tror nå at alt er normalt :p

Foreløpig så er dette svangerskapet ganske likt som sist.
Eneste forskjellen er at puppene har vokst seg større mye tidligere og bekkenplagene har også begynt nesten med en gang.
(hjalp kanskje ikke at jeg hadde bekkenplanger mellom svangerskapene heller)

Har hørt fra flere venninner at noen svangerskap de har hatt har vært like mens andre ikke har vært det. Kanskje du får ett svangerskap uten så mange plager denne gangen? Eller kanskje det slår inn som en flodbølge om litt?
Ikke greit å si, men håper du får beroligende svar på TUL, og håper du får ett greit og problemfritt svangerskap! :Heartred

Helt normalt både å ha ganske like og å ha helt forskjellige tror jeg.

Totalt forskjellige på meg til nå iallfall! :/

5. svangerskapet mitt nå og alle har vært forskjellig.

Tusen takk for alle svar jenter:)
Jeg vet jo selvfølgelig at svangerskap kan være forskjellige men syntes det er så rart at jeg ikke har noen symptomer.
Blir jo helt på tuppa av det her!
Blir ekstremt spennende å se på mandag,for jeg føler at det ikke er noe der i det hele tatt:(

Hei!

Dette er mitt 5 svangerskap,alle disse har vært HELT like,blitt kvalm veldig tidlig,ømme bryster, reagert på akkurat de samme lukter og smaker.

Jeg er nå 8+5 og har ingen symptomer...
Skal på tidlig ultralyd på mandag,har en såå sterk følelse på at ting ikke er som de skal.
Andre her inne som har hatt såå forskjellige svangerskap??

Mitt 5. Her også... men første uten symptomer... er veldig bekymret jeg også...
lykke til på ul! :)

Back
Topp