Jeg blir smårar...

Pijah

Forumet er livet
Maja har funnet ut hvor morsomt det er å snu seg fra rygg til mage, så hun snur seg jo rundt så fort jeg legger henne ned.. Problemet er bare at hun ikke GIDDER å snu seg tilbake (jeg vet hun kan) når hun blir lei, så hun begynner å hyyyyyyle i stedet!! [8|]
Setter meg ned på gulvet med henne og prøver å få henne til å skjønne at hun bare kan snu seg rundt igjen, men så langt har jeg ikke lykkes...
Jeg føler at jeg løper å snur henne hele tiden, selv om jeg ikke direkte snur henne, bare hjelper henne og vippe over slik at hun skal forstå det..

TRAVELT!!!

Sånn har det vært her også i 3 uker nå[:D] Men snuppa har blitt flinkere til å leke seg på magen, kan ligge kjempelenge[:D] Hun får ikke til å snu seg tilbake til rygg, har skjedd et par ganger, men da bare kommet i ubalanse og tippet over!

ORIGINAL: elina_

Sånn har det vært her også i 3 uker nå[:D] Men snuppa har blitt flinkere til å leke seg på magen, kan ligge kjempelenge[:D] Hun får ikke til å snu seg tilbake til rygg, har skjedd et par ganger, men da bare kommet i ubalanse og tippet over!

Hehe, godt å høre det ikke bare er her!! [8D][:D]
Hun har holdt på sånn den siste uka(før det bare kjefta hun fordi hun ikke klarte å komme seg helt rundt), når hun er våken og fornøyd, så går det greit å ligge på magen og dingle, men om hun er trøtt, så er det katastrooooofe!
Forskjellen er at jeg VET at hun klarer å komme seg over til ryggen igjen, for hvis vi legger henne ned på magen, så nekter hun å bli liggende, og snur seg rundt med en gang. Bare at hun ikke gidder når hun først har snudd seg en vei.. [8|][:D]

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: elina_

Hehe, godt å høre det ikke bare er her!! [8D][:D]
Hun har holdt på sånn den siste uka(før det bare kjefta hun fordi hun ikke klarte å komme seg helt rundt), når hun er våken og fornøyd, så går det greit å ligge på magen og dingle, men om hun er trøtt, så er det katastrooooofe!
Forskjellen er at jeg VET at hun klarer å komme seg over til ryggen igjen, for hvis vi legger henne ned på magen, så nekter hun å bli liggende, og snur seg rundt med en gang. Bare at hun ikke gidder når hun først har snudd seg en vei.. [8|][:D]

Morsom desse små gulla våre, utspekulert er de[;)] Gjør det de kan får å få mammas oppmerksomhet[;)] 

hehe driver å lærer patrick eg...[:D] han snur seg fra mage til rygg... men ikkje rygg te mage... så han vipper over og eg drar han i fingeren over på magen å sånn bortover gulvet...

emma har ikkje snudd seg ennå...

Back
Topp