Jeg blir skremt - link*

Madoc

Gift med forumet
http://www.sharia.no/

Leste en debatt om innføring av sharia-lover i storbritannia, og tenkte jeg måtte finne ut hva dette egentlig dreier seg om...

Jeg blir skremt! Hva slags syn har den muslimske verden på oss her i vesten? og hva er deres visjon???

He he he... og de kaller oss sprø?

for noen idioter.Skulle vært innelåst de som følger slike "bud".

Omg for noen regler/lover!!

bud 26 til kvinner: Lytt. Lytt nøye. Adlyd.[:'(][:'(][:'(]

Ja da har man ikke mye valg![8|]

ORIGINAL: Bdancer

likte denne jeg[:D]

"Men sharia stadfester også at om man ikke kan følge islam, må man flytte fra det landet man bor i."

Uten føtter og fingre og hånd?

Hehehehe...

ORIGINAL: Mamasan

tror vi må finne nytt navn på dette forumet snart... "muslimhetsforumet"...

Gjerne![:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

for noen idioter.Skulle vært innelåst de som følger slike "bud".

Det er jo det de er! iallefall kvinnene....

Men de som tvinger sine kvinner og barn til å leve etter dette, DE skulle vært innesperret!!! Evt fått hugget av hender og føtter for den saks skyld[:'(]

Ja til frihet for enkeltindividet!!!

Det der er vel de mest ekstreme, altså Taliban-gjengen vil jeg tro....

Men det er ganske sjokkerende at noen lever etter disse reglene ja...

hmmm ja vel......synes sånne ekstreme folk kan flytte herfra jeg, så er det jo ikke et problem for dem at vi er vanhellige nordmenn.
Men helt seriøst dere som vet, mener Islamsk råd at sharia står over norsk lov? er dette en gjengs mening blant norske muslimer?????
bare lurer

Det er mye fokus på at kvinnene skal dekke seg til og gå med hijab, men få muslimske menn i norge som går med turban??? eller sjegg en knytteneve under haka? for ikke å snakke om muslimske klær...

Hvorfor skal bare kvinnene her i landet følge disse kleskodene???

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

hmmm ja vel......synes sånne ekstreme folk kan flytte herfra jeg, så er det jo ikke et problem for dem at vi er vanhellige nordmenn.
Men helt seriøst dere som vet, mener Islamsk råd at sharia står over norsk lov? er dette en gjengs mening blant norske muslimer?????
bare lurer

hm. vanskelig å vite... dette er hentet fra dagbladets debattforum:

Med Kadra saken i minne, vil jeg stille spørsmål om Islamsk Råd er til å stole på.

Vi husker imamen fra Kadra saken, som forann hele Norge tok avstand fra omskjæring, men som senere beviste for skjult kamera at han løy og mente det motsatte.

Mulimer har nemlig lov til å lyge under tre visse forutsetniger. Det er:
1 Som spion under hellig krig ,når muslimene er i mindretall. (Det er muslimer i Norge, og det kalles Krigens Hus. Fredens Hus er når muslimer er i flertall.)
2. for sine kvinner.
3 For å bevare freden.

oki grunnen til at jeg lurte er at på den siden stod det et sitat fra en som iallefall har vært leder i islamsk råd, som da setter shaira over norsk lov. Dette ble selvfølgelig trukket tilbake etterpå fordi det ble fokus på det i media.

Men må ærlig innrømme at jeg tviler sterkt på at de går i moskeen og forfekter et syn de har blitt "pressa" til å ta i det offentlige rom.

selvføgelig ikke alle muslimer dette gjelder, men lurer jo litt på hvor stor del som har dette synet

Back
Topp