Jeg blir så utålmodig!

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Jeg er bortimot sikker på at jeg er gravid - hadde siste tantebesøk 12.02, og vi har "gått inn for" å bli gravide. Akkurat en uke etter EL hadde jeg festeblødning. Nå er jeg 14 dpo, men den positive testen lar vente på seg. Testa negativt igjen i morges... Skjønner ingen ting hvis tanta kommer nå. Kjenner jeg virkelig kroppen min så dårlig?? Er det andre som har gått mer enn 14 dager etter EL før testen ble positiv?
 
Gikk 12 dager nå, og da var de svake, ble ikke like sterk hcg-strek som teststrek för i dag og nå er jeg vel 16 dager dpo. Tidligere har jeg testet positivt tiiiiidlig
 
Å det var godt å høre! Har bare brukt digitale tester jeg, og der er det liksom bare enten eller. Kjenner mest at jeg blir irritert - er veldig dårlig på å gå og vente på den bekreftelsen. Nå vil jeg bare VITE, og få lov å begynne å tenke skikkelig på baby.
 
Ahaa, venninna mi fikk positiv på strimmeltester og negativ på digitale en stund=) Er du fra Bergen forresten siden du har Gullars som avatar?=)
 
Ok:) Kanskje jeg skal ut og kjøpe strimmeltester i dag jeg da:) Nei - ikke bergenser, bare et nostalgisk 80-tallsbarn:)

Hva slags strimmeltester anbefaler du forresten? Har aldri brukt noe annet enn clearblue digital...
 
Har brukt rfsu sine og apotek1 sine, mest fornöyd med apotek1=)
 
Forrige gang hadde jeg negativ på 14 dpo, positiv 21 dpo, men testet ikke mellom de dagene ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Husk at den digitale fra cb med kun "gravid" eller "ikke g" slår ut senere enn andre tester ofte gjør. Den reagerer ikke før du har hcg over 50, mens andre ofte er 25. Ønsker deg masse lykke til! :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Jeg test ca 3 uker etter el og var helt sikker på at jeg var gravid, men neida den var negativ. Venta litt over ei uke til for jeg hadde jo hatt festeblødninger og symptomene var der enda. Da viste den digitale testen 2-3 uker noe som stemte med min el :)

Så min mening er at du absolutt kan være gravid :D
 
Skjønte det:) Tusen takk! Tok en strimmeltest etter jobb i dag, men den var også negativ. Men tror fortsatt jeg er gravid - er jo også godt mulig eggløsningen min har vært noen dager +\- beregningene. Har aldri vært helt regelmessig... Skal prøve å vente noen dager før jeg tester igjen nå, med det er så ulidelig kjedelig!!!
 
Så spennende! :) Krysser fingrene for at du får en positiv test snart!
 
Takk for støtten folkens! Skal teste igjen i morgen - og håper inderlig jeg blir her inne hos dere:)
 
Har det akkurat likt som deg... hadde festeblødning 6 dpo og har fått veldig ømme bryster, halsbrann og strekker i mage og lysker. Men fortsatt bare negative tester:( var sikker på at jeg ikke var gravid men har jo passert ikm (på søndag) så hååååper på positiv test snart! For oss begge 2 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja lykke til til deg også! Jeg passerte ikm i går, og har også begynt å få småsymptomer. Sulten hele tida, og blir uggen hvis det går for lang tid mellom måltidene. Krysser fingrene for oss begge to!
 
Back
Topp