Jeg blir så skuffet..

Dårris

Glad i forumet
Hvis jeg skal gå og ha alle disse symptomene og det egentlig snart er over. Jeg er kvalm, trøtt og har ømme bryst, men stemmen i bakhodet forteller meg at jeg må forberede meg på beskjed om ny MA på torsdag. Embryo er målt for liten på TUL, samme som sist, og det endte i MA. Jeg trekker paralleller hele tiden.
Det investeres så mye tid, penger og følelser! (ivf)
Jeg lever ikke, jeg går i en boble og venter på neste TUL. Positiv det ene øyeblikket, angst for MA det neste :(
Å være gravid er ikke blitt en hyggelig ting lenger.. Dagens utblåsning, takk for meg :rolleyes:

Hvis jeg skal gå og ha alle disse symptomene og det egentlig snart er over. Jeg er kvalm, trøtt og har ømme bryst, men stemmen i bakhodet forteller meg at jeg må forberede meg på beskjed om ny MA på torsdag. Embryo er målt for liten på TUL, samme som sist, og det endte i MA. Jeg trekker paralleller hele tiden.
Jeg lever ikke, jeg går i en boble og venter på neste TUL. Positiv det ene øyeblikket, angst for MA det neste :(
Å være gravid er ikke blitt en hyggelig ting lenger.. Dagens utblåsning, takk for meg :rolleyes:
Krysser alt jeg har for at alt er i skjønneste orden neste tul så du får senket skuldrene å nyte litt av tilværelsen :Heartred

Håper også at ny UL viser at alt er som det skal være med den lille[emoji173] Har hatt en tøff tid hittil jeg også, Så føler virkelig med deg. Håper du nå snart kan senke skuldrene, nyte det hele og slappe av[emoji173][emoji4]

For en god (men vond) beskrivelse. "Jeg lever ikke, jeg går i en boble..." Nå har jeg ikke fått med meg alt du har vært gjennom, jeg sniker fra oktober, men måtte bare svare på dette innlegget. Har selv "bare" vært gjennom en MA tidligere, men det var nok til at jeg ikke klarer å kose meg litt med dette svangerskapet. De siste 3 månedene føler jeg at jeg kun har eksistert, og gjort det jeg skal ifb jobb o.l. Har talt dager til neste ul/kontroll og bare forberedt meg på det verste.

Hadde aldri hørt om MA før jeg opplevde det selv i fjor og nå er det et ord som ligger i bakhodet mitt hele tiden.

Krysser fingrene for deg!!

Håper så inderlig at alt er fint på torsdag! Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din. Jeg går også bare og venter på neste ul og frykter stadig at det har gått galt igjen. Har kjent mye på det de gangene jeg har mistet også, at alle symptomene og plagene har vært til ingen nytte... Men denne gangen skal det gå bra for deg!

Håper også at ny UL viser at alt er som det skal være med den lille[emoji173] Har hatt en tøff tid hittil jeg også, Så føler virkelig med deg. Håper du nå snart kan senke skuldrene, nyte det hele og slappe av[emoji173][emoji4]
Ja, det har jeg sett :Heartpink Godt at alt ser bra ut nå! Hvis jeg kommer meg til uke 12 og alt er bra skal jeg være så glad!!

For en god (men vond) beskrivelse. "Jeg lever ikke, jeg går i en boble..." Nå har jeg ikke fått med meg alt du har vært gjennom, jeg sniker fra oktober, men måtte bare svare på dette innlegget. Har selv "bare" vært gjennom en MA tidligere, men det var nok til at jeg ikke klarer å kose meg litt med dette svangerskapet. De siste 3 månedene føler jeg at jeg kun har eksistert, og gjort det jeg skal ifb jobb o.l. Har talt dager til neste ul/kontroll og bare forberedt meg på det verste.

Hadde aldri hørt om MA før jeg opplevde det selv i fjor og nå er det et ord som ligger i bakhodet mitt hele tiden.

Krysser fingrene for deg!!
Ja, den MA'en er så skummel og jævlig altså! Hadde kroppen bare skjønt det selv liksom, man føler seg så lurt! :( Nå er du kanskje snart på uke 12? :Heartpink :)

Håper så inderlig at alt er fint på torsdag! Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din. Jeg går også bare og venter på neste ul og frykter stadig at det har gått galt igjen. Har kjent mye på det de gangene jeg har mistet også, at alle symptomene og plagene har vært til ingen nytte... Men denne gangen skal det gå bra for deg!
Takk for gode ord og for at du alltid tar deg tid til å svare :Heartpink Hadde ikke gynekologen sagt at hvis alt så bra ut i uke 10 så gikk det mest sannsynlig bra? Det sa min nemlig til meg sist. Så om du er i uke 10 (er du ikke det nå?) så kan du senke skuldrene litt tror jeg :Heartbigred

Takk for gode ord og for at du alltid tar deg tid til å svare :Heartpink Hadde ikke gynekologen sagt at hvis alt så bra ut i uke 10 så gikk det mest sannsynlig bra? Det sa min nemlig til meg sist. Så om du er i uke 10 (er du ikke det nå?) så kan du senke skuldrene litt tror jeg :Heartbigred

Bare hyggelig! :-) Jeg kjenner jo på samme redsel, usikkerhet og bekymring selv og har gjort det også de tidligere graviditetene der jeg har mistet, og vet hvor godt det er å få støtte og trøst når man frykter det verste eller bekymrer seg.

Den ene gynekologen sa faktisk til meg i uke 9 at det var 100% sjanse for at det gikk bra. Han sa det nok for å backe meg opp litt, for han skjønte nok hvor nervøs jeg var. Jeg er faktisk 11+4, så er liksom snart «reddet», men jeg klarer nok ikke å senke skuldrene og tro at det skal gå bra på uker eller måneder enda...

Ny missed abortion. Jeg er knust

Å nei! Så utrolig leit å høre! :-( Nå ble jeg ordentlig lei meg på dine vegne. Skjønner så veldig godt følelsene dine også, MA er fullstendig grusomt å oppleve. Ingen skulle måtte oppleve det i det hele tatt og i hvert fall ikke flere ganger. :-( Så forferdelig at du går gjennom dette en gang til.

Ta godt vare på deg selv og hverandre og bruk den tiden du trenger til å sørge og å bearbeide det som har skjedd. Sender deg mange trøsteklemmer og håper at du har noen gode mennesker rundt deg nå som kan ta vare på deg og støtte deg gjennom de vanskelige dagene og ukene som venter. Tenker på deg!

[emoji24][emoji24] får så vondt av deg.. sender deg masse varme tanker og en god klem[emoji173]️ ta vare på hverandre[emoji173]️

Nei, kjære vene[emoji17][emoji45] Dette skulle jo ikke skje, søte lille du[emoji22] Jeg er så fryktelig lei meg på dine vegne. Skulle ønske jeg kunne si noe som kunne gi deg litt trøst i det minste, dypt urettferdig dette her, stakkars[emoji174] Sender deg varme tanker og gode klemmer i massevis[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp