jeg blir så sint !!!!!!!

sol-stråle

Elsker forumet
mine to " engler " finner på så imarri mye tull, og jeg blir så fort sint at jeg tror det ikke er sunt. De bare ler av meg, gjør ting jeg sier de ikke skal gjøre, også er den evige hode pinen da, hvem orker mas og bråk da ? Tror jeg har prøvd alt som prøves kan, men det hjelper ikke, blir gal jeg .... også kommer det en til, er jo sliten også da, men blir den slik da rømmer jeg

Huff og huff!! Hvor gamle er englene dine da? Høres slitsomt ut med to i tillegg til å være gravid, men de er vel kanskje i en litt slitsom alder akkurat nå?

Høres ikke godt ut med denne hodepinen heller. Har du prøvd å få massasje i skulderområdet? vet at mange gravide får hodepine pga stive nakkemuskler.

Har ikke barn, så jeg vet ikke helt om jeg har noen gode råd, men jeg ville bare sende litt trøst over skjermen!!

Sender litt tålmodighet også (har god erfaring med tålmodighet siden jeg er lærer). Du kan låne ekstra mye av meg i helgen, for da skal jeg ikke bruke den selv siden det ikke er skole:-)

KLem

Stakkars deg ,det er ikke lett! Jeg har funnet ut at nesten 13 år er en god aldersforskjell, ikke planlagt men... Mica leser alt han kommer over om svangerskap og spedbarn ,og gleder seg helt villt til å bli storebror! Han kan mer om dette en faren....
Ønsker deg alt godt , og husk det er bare en fase , det går seg til[:D]

Sjøl gjort,sjøl laga- ingen grunn til å klaga!!![;)]
Det er det jeg tenker når barna her er turboer...
Stakars er jo ikke de det skal gå utover!!!
Tøft er det ja,men bare viktig å knipe litt ekstra godt om dissa humørsvingningene...[;)]

jo jeg har alltid sagt det selv at jeg har jo fått disse små, men man vet jo aldri hvordan det blir,det bestemmer man aldri på forhånd. De er to ( tre i februar) og 4 (5 i desember) så de er jo i den alderen de skal klare alt selv. Vi har mange gode dager, men noen dårlige,Sånn som idag........... har aldri angret på at jeg har fått dem ..........kommer aldri til å angre heller

He he... Akkurat som å høre om veslemoren min det. Hun er snart 3 år, og hører IKKE på det mamma sier om dagen... ALT skal hun klare sjøl, og hun er ganske turbo hele dagen lang. Jeg er også gravid så jeg merker at lunta kan være litt kortere enn den pleier. Skjønner veeeeldig godt åssen du har det om dagen (selv om du har en mer enn meg da [:D])

Håper du får en strålende dag idag da. [;)]

Back
Topp