Jeg blir så sint!

Emiliee^^

Glad i forumet
Juli13-jentene
på Farlige eldre i traffikken.
Hadde for en halvtime siden en sjokkopplevelse.
Kom kjørende langs en forkjørsvei med 80 sone og god sikt. Ser foran meg at det kommer en bil og stiller seg i innkjørselen mot veien jeg er på. Og så når jeg er ca 80 m unna hiver bilen seg ut i kjørebanen foran meg i saaakte fart og skal krysse veien til motsatt kjørebane. Jeg hiver meg på bremsen, det hyler i dekk og jeg ser omtrent døden i hvitøye.
 Bare for så å legge merke til at det eldre ekteparet i bilen jeg holder på å kjøre fronten inn i siden på enda ikke har lagt merke til hva som holder på å skje, da jeg ser bakhodene deres! Og siden jeg har kalkulert med at personen i den bilen kom til å merke at det kommer en bil i mot og bråbremse har jeg svinget over i motsatt kjørebane for å kunne passere foran den. Dette er da ikke mulig siden galskaps bilen bare fortsetter og komme mot meg!! Å jeg blir så forbannet!
Til alt hell legger bilen til å svinge seg inn på motsatt kjørebane og da ser jeg i sidesynet det jævla gamle ekteparet se meg i profil da bilen min passerer cm unna fronten deres!!!

Svinger inn på busslomme 20 meter unna og skjelver så hele jeg rister! Der sitter jeg med dødsangst i hjertet og full av bekymring for lille frø i magen. Mens den andre bilen som brøt vikeplikten og holdt på å ta livet av meg og lille frø, ikke en gang har tenkt tanken på å hverken bremse eller på hva som så farlig nær skjedde!! Jeg ser bilen kjøre i avgårde som Ingenting overhodet hadde skjedd... Og det gjør meg ENDA sintere!! Jeg syns ihvertfall det er på sin plass å be om unnskyldning når man holder på drepe folk!!

Nå er jeg roligere, men jeg fortsatt bekymret for lille frø

argh ja..[:@]

Men det fikk meg til å tenke på hva med lille gull og beltet som strammer seg i evt bråbremser/kræsj?
Googlet og fikk opp gravid belte?
Noen som har erfaring med det? evt i det minste hørt om? [:)]

Ja fy flate, det er mange som heller burde tatt bussen. de er en fare for andre og seg selv.
syns det er helt forferdelig at du måtte oppleve noe slikt. og det er helt sikkert ikke siste gang det skjer med noen.
De burde levert inn sertifikatet sitt frivillig spør du meg[&:]

Ja, og den eneste grunnen til at de fortsatt har førerkort er fordi de har kjent legen siden i 40 år og legen ikke har hjerte til å ta fra de bilen. De kjører jo ikke så langt lenger, bare på butikken. Trenger ikke kjøre langt for å møte andre traffikanter! [:@]

Tenker at jeg blir litt ekstra sint for det er ikke bare meg lenger, de holdt på å skade lille gull!! [:)]

Back
Topp