Jeg blir så redd

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Hoff....jeg er sikkert bare overhysterisk men med ujevne mellomrom så kjenner jeg murringer nederst i magen :nailbiting: Kan vel sammenlignes med svake mensmurringer. Er det flere som har det?

Hoff....jeg er sikkert bare overhysterisk men med ujevne mellomrom så kjenner jeg murringer nederst i magen :nailbiting: Kan vel sammenlignes med svake mensmurringer. Er det flere som har det?

Murringer og stikkinger når ligamenter strekkes kjenner jeg:) Kjenner det igjen fra første sv.skap, så denne gangen stresser det meg ikke:wacky:

Kjenner det jeg også. Når jeg strekker meg ut når jeg står eller ligger og hoster samtidig, er det nesten så det river litt nederst.

Tegn på graviditet :Heartred

Jeg kjenner det og, helt normalt i følge legen!:)

Murrer av og til her også ja :) Og stikker litt når jeg strekker meg ut i senga eller ved kraftig hosting.

Jeg synes det murret de første ukene, men sliter mest med strekkene egentlig.

Men ja, murringene er jo kjempebra, det betyr at livmoren vokser. VEd 7 uker er den allerede så stor som en sitron, så ikke rart det kjennes at det skjer noe der nede :)

Back
Topp