Jeg blir så lei..

Snuppa mi spiser aldri middag.. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å lage alt mulig til henne.. Men eneste hun spiser er pølse! Hun kan jo ikke leve på pølse hver dag!!
Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre for å få henne til å spise?
Jeg får vondt i mammahjertet mitt av at hun ikke spiser[&o]

Jeg tenker (har ikke hadd dette problemet hjemme selv da) at det kanskje ikke er noe vits å stresse med det, gi henne den maten hun ønsker for etter en uke eller to MÅ hun jo være dritlei pølser...!?

ORIGINAL: GuttasMamma!

har det likt her.Helsestasjonen sa at han aldri kommer til å sulte når vi tilbyr han mat til faste måltider.De har litt instinkt selv.Middag idag var 2 ss kyllingkjøttdeig,det var alt han ville ha.

Vi hadde kyllingfilet & chips idag.. Rørte ikke maten engang.. Å nå har hun fått kveldsmat, og spiser ikke det heller.. Men da får hun rett og slett bare legge seg sulten!

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Jeg tenker (har ikke hadd dette problemet hjemme selv da) at det kanskje ikke er noe vits å stresse med det, gi henne den maten hun ønsker for etter en uke eller to MÅ hun jo være dritlei pølser...!?

Hehe.. Kan jo ikke gi henne pølse hver dag heller[8D]

hun spiser nok til slutt. kan jo være at hun ikke er så veldig sulten av seg. hun spiser helt sikkert om hun er veldig sulten. er nok lurt å ikke gi henne bare pølse ja [;)]

Her lager jeg en middag, ferdig med den saken, vil de ikke ha så får de vente til kveldsmat med å spise.

Adrian nekter å spise hver dag, men han får allikevel middagstallerknen sin. Noen ganger spiser han, andre ganger ikke.
Barn spiser når deblir sultne nok [:)]

Back
Topp