Jeg blir så lei meg...

sengepolka

Elsker forumet
Litt om meg selv: Jeg er 29 år UNG og har levd verdens beste ungdomstid, har hatt mine typer som ikke alltid har vært like "bra i hodet", men traff den store kjærligheten for snart 3 år siden. Han har ønsket seg barn i mange år og i fjor skulle jeg "overraske" han med å fortelle at han skulle bli pappa, tiden gikk og gikk og ingenting skjedde og etter en koselig lørdagskveld hjemme (og endel glass røvin) fortalte jeg at jeg ikke hadde prevensjon lengre og håpet på et mirakel :o) Han ble så glad at han gråt, MEN vi har prøvd og prøvd og jeg tar det faktisk ganske rolig og tenker ikke på det konstant, men nå begynner det å bli litt tungt og jeg føler det er godt å dele dette med dere andre som sliter også, er godt å vite/lese at jeg ikke er den eneste i verden. Jeg ringte min fastlege i fjor og fortalte han at jeg hadde VELDIG ujevne sykluser og at jeg ikke lenger kjente eggløsningen etter jeg tok ut spiralen, og han satte meg på Proverakur.. etter to kurer smalt det i hodet mitt på jobben og jeg ringte legen igjen etter 5 dager siden hodepinen og svimmelheten ikke forsvant og fikk beskjed om å ta meg en tur (Jeg er Steinbukk og ganske sta, så jeg var jo selvfølgelig ikke syk), ble sendt rett på akutten og lagt inn på sykehus, dagen etter fikk jeg vite at jeg hadde en svulst i hodet. Det ble mye om og men etter dett, og MANGE spørsmål om alt mulig. Vi konsentrert oss mere om meg og min situasjon etter dette, men samlivet avtok ikke av den grunn. Spesialistene på Ullevål lurte selvfølgelig på hvorfor jeg gikk på hormonkur og jeg fortalte det, de mente det var helt vannvittig og sette meg på kur uten nærmere undersøkelse av meg og ihvertfall da legen ikke i det hele tatt hadde nevnt at samboer burde tatt en sædprøve (Som dere alle vet 1/3) :o) Jeg var gravid i 2001, men tok abort da dette var verken planlagt og altfor tidlig for meg. Jeg bestilte time hos gynekolog og jeg tok hormonprøver etc ihht min svulst og samboer tok sædprøve... til min store glede og fortvilelse så er prøvene mine (min svulst er i utgangspunktet ikke ondartet ihht til min dagsform nå, men den ligger i nærheten av hypofysen) positive og hans mindre bra og han fikk beskjed om å ta en ny prøve. Den 3.8 skal vi til samtale igjen med gynekologen om evt videre behandling (Om hans prøver viser samme resultat).. Og jeg blir så utrolig lei meg, han fortjener ABSOLUTT ikke noe mere negativt og jeg ønsker over alt på jord og kunne bære frem et barn for han (og meg). Det er så rart hvordan mennesker som virkelig fortjener å kunne endelig å det godt her i verden, sliter så utrolig med noe de virkelig ønsker.... Ønsker dere alle en kjempegod helg og lykke til. :o) Stor klem...

hei[;)]og velkommen inn her.dere har virkelig hatt det tøfft[:(]fikk så vondt når jeg leste det du hadde skreve,men det er jo fantastisk bra at det går bedre med deg[;)]minn mann har også dårlige svømmere, men som du ser så har jeg vært gravid 2 ganger, men har mista[:(]det er virkelig håp for dere også[;)]Jeg har egentlig taklet dette bra helt til nå,gikk på en smell og er lite positiv, men jentene her inne er helt fantastiske og det gir meg håp når jeg leser at det klaffer for andre her inne.håper du kommer til og trives her[;)]

Det var en tøff historie! Bra svulsten din er godartet, og flott at de endelig har funnet ut hvor problemet deres ligger i forhold til det å kunne blir foreldre. Håper dere får all den hjelpen dere trenger og at dere snart kan få oppleve å bli foreldre! Masse lykke til! [:)]

det ornar se alltid for snille jenter heter det visst... så da gjør det vel det for meg også [:)] så trist å høre at du har mistet 2 stk, men jeg tror litt på skjebnen og at det er en mening med det meste her i verden... selv om jeg har vanskligheter for å skjønne hvorfor noen skal slite så fælt, mens andre som ikke en gang ønsker seg barn får det i hytt og pine. Jeg syns det er veldig godt at det er flere rundt i landet som sliter og det er en kjempelettelse å vite at såååå mange andre lurer på akkurat det samme som meg.
Vi får støtte hverandre så godt vi kan, det er merkverdig få rundt meg som EGENTLIG skjønner hva som skjer med en da man står midt oppi hele suppa...

Klem til alle..

ORIGINAL: Tøysa

Det var en tøff historie! Bra svulsten din er godartet, og flott at de endelig har funnet ut hvor problemet deres ligger i forhold til det å kunne blir foreldre. Håper dere får all den hjelpen dere trenger og at dere snart kan få oppleve å bli foreldre! Masse lykke til! [:)]

signerer[:)]

hei du.
Dette var litt av en historie. Jeg vil krysser fingre og tær for at dere vil få et mirakel som vil gjøre hverdagen verdt og leve. Og få en smell etter den adre er ikke lett og håndtere, og et mirakel vil nok gjøre tinge bedre [:D] Håper og krysser alt jeg har for dere. Masse lykke til [:D]

ORIGINAL: fano

hei du.
Dette var litt av en historie. Jeg vil krysser fingre og tær for at dere vil få et mirakel som vil gjøre hverdagen verdt og leve. Og få en smell etter den adre er ikke lett og håndtere, og et mirakel vil nok gjøre tinge bedre [:D] Håper og krysser alt jeg har for dere. Masse lykke til [:D]

Signerer denne! Dere fortjener en solstråle i livet deres nå [;)]

Så koselige dere er.. [:)]

Det værste er uansett ventetiden på alt... [8|] Vi trodde jo virkelig ikke at dette kom til å ramme oss, og har fullt med babyklær, seng, vogn etc etc som bare står her og venter, vi skulle virkelig ikke ha kjøpt opp litt etter litt før vi hadde visst litt mere, men er jo ikke akkurat så lett da man finner de nydeligste tingene da man er ute å reiser....[:)] UANSETT, oppi all tragedien så syns jeg det egentlig det ikke er verdens undergang heller, vi kunne fått så utrolig mye værre beskjed enn det vi foreløpig vet... så vi får vel bare hompe på videre fram til vi skal til ny samtale. Takk for at dere tar meg så godt i mot... det varmer veldig.

uff først vil jeg bare si at du er tapper og sterk oppi alt det hele, tror ikke jeg kunne ha slappet av med en svuls i hjernen , jeg hadde nok bare gått å tenkt på den. Kjempe bra at den er godartet og ikke skaper noen beskjeder.

ellers vil jeg bare ønske dere lykke til , det finnes en ordning på alt.

Back
Topp