Jeg blir så forbanna!!!

Ida&Linn

Gift med forumet
i dag hadde vi besøk nr 2 for Ida-Kristin. (hadde venninner og ungene deres). Så hun ene venninnen min som var der har en gutt på 1,5 år som er så sinnsykt bitete.. Og det er jo forsåvidt normalt i den alderen. Men moren gadd ikke følge med! Det det resulterte i var at Ida ble bitt 3(!!!!!!!!!!!!!!) gg. en gang i nesen, en på magen og en gang på ryggen. SKikkelig stooore merker!! Jeg blir så forbanna av at moren var så sinnsykt likegyldig! Bare satt der som et jævla naut og så på at ungen hunnes beit min lille Ida!! [:@][:@][:@][:@][:@]
Til slutt sa jeg: Kan du ta og passe på ungen din, jeg har nok med mine.. Og hva gjorde hun?? Jo, hun bare satt der og brydde seg om alt annet en den ungen!! Faen faen faen faen. jeg er så sint at jeg aldri vil se de igjen..

Aah.. godt å få det ut.. ble visst litt langt dette.. [8D]

Hehe, forstår godt at du blir sint.. Noen foreldre er så likegyldige, det er så dumt når det går utover andre..

Faen!! Slike foreldre burde ha fått ris på rompa!!!

Har foressten samme problemet angående foreldre som føder for gøy[:@][:@]

ORIGINAL: Lille Bea

Bare få det ut[:D] Unger biter av og til-ja, men når foreldrene er tilstede kan de da prøve å følge litt med når de vet dette er et problem... Gutten må jo lære seg at dette ikke er lov.

Gratulerer med dagen til jenta di på etterskudd[:)]

Takk for det. [:D][:D][:D] De kan ikke lære den gutten en ting.. enten er de likegyldige, eller så klikker de og slår han på rumpen eller hånden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  [:@][:@][:@][:@]

Back
Topp